Gå til innhold

J.... drittstøvel.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!!

Har skrevet noen innlegg tidligere her...Om forhold til en gift mann :forvirret:

Nå har eg fortalt alt til samboeren min og flyttet ut.Han andre lovet at han mente alvor og at det var ikke bare roting i fylla...Så hva skjer...Vi skulle treffes på en fest og hadde bestillt hotell,der var det kjempevanskelig å få et rom.Han ringte meg i mellom tiden og sa at han gledet seg til denne helga...Gjett hva skjedde der???F... og...Der kommer han inn på hotellet med kona si so er attpåtil gravid...

Jeg ble som steinet,kan de vel skjønne...Han hilste ikke på meg en gang????

To dager seinere kom det sms der han skriver at det må være en misforståelse mellom oss han vil at vi skal være venner og ha det gøy når vi treffes :sur:

Hva skal jeg gjøre???Har ikke gitt lyd fra meg siden da,ikke har jeg hørt noe fra han heller...

Skal jeg kreve en forklaring eller...

Forresten så skrev han at han beklager om jeg skulle blitt såret av en eller annen grunn...

Har stengt meg inne i 14 dager,men har innsett at livet må videre...

Skal treffe han i jobbsammenheng om noen uker,,hvordan skal jeg klare det???Hvordan skal jeg oppføre meg???

Jeg er glad i denne idioten uansett :grine:

Håper de kan komme med noen gode svar....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal du kreve forklaring for?

Han har gjort det både han og du burde ha gjort, nemlig å kutte ut.

Men ja, han kan jo forklare hvorfor han løy til deg.......og du kan jo forklare deg selv at det var litt impulsivt å flytte fra mannen din pga ham. Hadde ikke du et solid ekteskap med små barn? også skal det ikke mer til enn en liten flørt før du hiver alt fra deg.

Skrevet
Hva skal du kreve forklaring for?

Han har gjort det både han og du burde ha gjort, nemlig å kutte ut.

Men ja, han kan jo forklare hvorfor han løy til deg.......og du kan jo forklare deg selv at det var litt impulsivt å flytte fra mannen din pga ham. Hadde ikke du et solid ekteskap med små barn? også skal det ikke mer til enn en liten flørt før du hiver alt fra deg.

Hei!!!

Solid ekteskap hadde jeg ikke,men jeg måtte flytte for å gjøre det rett overfor mannen min.Ville ikke føre han bak lyset....

Skrevet

Du gjorde jo det riktige sånn sett overfor mannen din, og hvis dere hadde et dårlig forhold, var det vel like greit.

Håper bare ikke du forlot ham for den andres skyld, det var han visst ikke verd.

Skrevet

Jeg forlot han ikke pga han andre,nei...

Men du skjønner vel at jeg er litt bitter nå...Hvorfor må menn lyve.Kunne ikke han bare fortelle med en gang at det var kun en flørt han var ute etter????Vi er jo voksne begge to,synes han oppførte seg barnslig,men uansett så er det tungt nå,håper det går over med tiden....

Skrevet

Joda, skjønner at du er bitter.

Men å involvere seg med gifte menn, som attpåtil venter barn med sin kjære, er jo å be om trøbbel og hjertesorg.

Finn heller en som er fri og frank!

Skrevet

What goes around, comes around.

Finnes ingen medfølelse her, altså. Du har vært utro mot din mann med en mann som var utro mot sin kone.

HAHAHA, du fortjener å ha det jævlig nå.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Får ikke noe medfølelse fra meg heller, dessverre.

Visste du at kona hans var gravid?

Gjest Bøllefrøet
Skrevet (endret)

*Dobbelt*

Endret av *MissA*
Gjest Blondie65
Skrevet

Menn som velger seg en elskerinne gjør det vanligvis ikke fordi de vil forlate kone og barn. Noen få av dem gjør det fordi de ikke har noen vei ut av forholdet de er i (av en eller annen grunn). Men de fleste av dem gjør det fordi de har et stort ego som de kun får tilfredsstilt ved å ha seg en spennende elskerinne på si. En som sitter og venter på at de skal plukke opp telefonen og tre ned fra tronen og spandere litt tid sammen med dem. Og nåde den jenten når hun begynner å stille krav.

De lyger på inn og utpust - det er de jo nødt til. De holder ikke helt kontroll på hvem de har løyet til om hva ...

Men klart jeg har vondt av deg. Men han fortjener deg ikke - og du DU fortjener mye bedre enn en sånn drittstøvel.

Skrevet

Ja, jeg synes kjempesynd på fyrens uvitende kone. Jeg syns også synd på trådstarters eks, for å ha blitt sviktet slik. Men han har i det minste fått sannheten nå, og kan få gå videre i livet. Trådstarter bør egentlig bare være glad til, hun, som endelig ikke lever i en løgn lenger.

Skrevet

Trådsetter her...

Takk for "hjelp" enkelte her.Jeg hadde selvfølgelig ALDRI begynnt å flørte med han hadde jeg visst at kona hans var gravid.Så råtten er ikke jeg..................................................Er bare såååååååååå forbanna....

Skrevet

Hei TS: Jeg skjønner deg. :klem: Selv om det ikke er riktig å gå bak ryggen på noen er det helt bak mål å dømme folk, slik du blir dømt her.

Hva vet de som dømmer om hvordan du hadde det og har det? Ekteskapet ditt var dårlig og du lengtet kanskje etter nærhet og varme. Man er veldig sårbar i en sånn situasjon. :tristbla:

Du tok det rette valget i forhold til din mann og din elskers kone. Du gikk i samme felle som så mange kvinner har gått i før deg, og som mange kvinner kommer til å fortsette å gå i.

Etterhvert vil du oppdage at dette har gjort deg en erfaring rikere, og du kommer til å treffe en fin fyr som er glad i deg.

Og du kommer sikkert aldri til å dømme andre som spør deg om råd eller lignende situasjon.

Jeg ønsker deg masse lykke til :klem:

Skrevet
Hei TS: Jeg skjønner deg. :klem: Selv om det ikke er riktig å gå bak ryggen på noen er det helt bak mål å dømme folk, slik du blir dømt her.

Hva vet de som dømmer om hvordan du hadde det og har det? Ekteskapet ditt var dårlig og du lengtet kanskje etter nærhet og varme. Man er veldig sårbar i en sånn situasjon. :tristbla:

Du tok det rette valget i forhold til din mann og din elskers kone. Du gikk i samme felle som så mange kvinner har gått i før deg, og som mange kvinner kommer til å fortsette å gå i.

Etterhvert vil du oppdage at dette har gjort deg en erfaring rikere, og du kommer til å treffe en fin fyr som er glad i deg.

Og du kommer sikkert aldri til å dømme andre som spør deg om råd eller lignende situasjon.

Jeg ønsker deg masse lykke til :klem:

Tusen takk for innlegget ditt Ulva35.Ser ut som at du skjønner meg.Eg skjønner bare ikke hvorfor er folk så fordomsfulle her...

Men jeg skal nok klare å komme over han på et vis og som du sier forhåpentligvis bli en erfaring rikere..

Gjest Labellamia
Skrevet
Tusen takk for innlegget ditt Ulva35.Ser ut som at du skjønner meg.Eg skjønner bare ikke hvorfor er folk så fordomsfulle her...

Men jeg skal nok klare å komme over han på et vis og som du sier forhåpentligvis bli en erfaring rikere..

:overrasket: Hallo!! du synes folk er fordomsfulle her inne? Vel du har faktisk gjort noe som ikke er så bra, du ville ikke rotet med ham hvis du viste at hans kone var gravid? men at det er småbarn inne i bildet gjør altså ingenting? og det gjør ingenting å såre to ektefeller? Du sier du har flyttet fra DIN SAMBOER og nå vil han bare være venner, hva er hverst? at du gikk fra din samboer eller at din elsker ikke vil mer? Det er ikke synd på deg i det hele tatt. Tenk om det var du som fikk beskjed fra din kjære om at han har et forhold på si og ønsker å flytte ut for å¨utvikle forholdet.

Skrevet

Jeg har vært i samme situasjon selv. Og det siste jeg ba om var sympati! Jeg oppførte meg bedritent overfor en person som holdt meg meget høyt, og tenkte kun på meg selv og mitt begjær.

Jeg tok konsekvensen - jeg gikk fra begge før det gikk for langt. Så ja - jeg forstår at folk kan gå over streken. Men å innlede et seriøst forhold bak ryggen på sin egen familie er helt uakseptabelt. :fy_fy:

Skrevet

Klarer ikke å dy meg for å si at du fikk vel som fortjent.

Men at han er en drittsekk, kan jeg vel trygt si meg enig i.

Skjønner at du ble såret, det kan jeg absolutt forstå!

Synd at han slipper fra det uten noe mer... Hva med en liten hevn? Det hadde han fortjent. Vet han skulle fått forklare seg for kona ja.

Skrevet

Det er lett å dømme når man selv står på utsiden!

Nå tok vel faktisk trådstarter ansvar for sine handlinger og flyttet fra mannen sin, er det ikke det man skal gjøre når man ikke er glad i den man bor sammen med lenger da? Hmm, hun burde selvfølgelig gjort dette før hun rotet med noen andre og burde selvfølgelig ikke rotet med noen som var opptatt fra før. Men vi lever desverre ikke i en perfekt verden og vi gjør alle feil. Noen tar ansvar for sine feil, som trådstarter gjorde, mens andre er bare feige (som jeg syns denne mannen har vært)

Ikke lett situasjon dette, men folk blir ofte feige når konsekvensene kan bli for dramatiske. Kansje han bare hadde sett for seg en flørt og noen uforpliktende treff nå og da. Ikke sansynlig å tro at han kom til å gå fra samboeren sin som er gravid iallefall. Det er UTROlIG rottent, feig og usselt å oppføre seg slikt. Desverre er noen mennesker bare slik, og på sikt kan du jo være glad for at du fant ud dette før det var forsent iallefall.

Lykke til og stor :klem: utrolig kjipt å ha d slik du har d.

Skrevet

Du er ikke den første som har gått i den fella, og helt sikkert ikke den siste.

Jeg har hørt og lest så mange historier om dette.

Det er jævlig dumt å innlede et forhold til gifte menn, det er svært sjelden de går i fra konene sine selv om de lover elskerinnen gull og grønne skoger. Det de søker er spenning i hverdagen, ikke noe annet.

Men lærer vi kvinner? Neida, vi sitter igjen med svarteper!!!!!!!!

Men jeg synes ikke noe synd på deg, du fikk som fortjent. Slik går det når mann prøver å ødelegge andres (og sitt eget) ekteskap.

Gjest gjest2501
Skrevet
What goes around, comes around.

Finnes ingen medfølelse her, altså. Du har vært utro mot din mann med en mann som var utro mot sin kone.

HAHAHA, du fortjener å ha det jævlig nå.

Kunne ikke vært mere enig... Man høster som man sår. Du vet hva du har, men ikke hva du får!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...