Laban Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Hva skal du gi din kjære til jul i år? Jeg sliter virkelig med å finne på noe...
Gjest Snuske Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 Har du spurt han hva han ønsker seg da?
Kayli Skrevet 23. november 2006 #5 Skrevet 23. november 2006 Min får hodetelefoner fra Koss Porta Pro - det ønsker han seg. Så får han en DVD som jeg vet han har hatt lyst til å se.
Gjest scorpion i.i Skrevet 23. november 2006 #6 Skrevet 23. november 2006 Jeg gir min time på spa.. ← Jeg tror spørsmålet er myntet på kvinner som er sammen med menn...
Gjest joje Skrevet 23. november 2006 #7 Skrevet 23. november 2006 Jeg skal enten kjøpe sykkelsko eller ny pc til samboeren min.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2006 #8 Skrevet 23. november 2006 Jeg lurer på om jeg skal gi ham et DD-kort på 2 GB, eller om han skal få noen morsomme datahøytalere. Spa og slikt hadde jef blitt glad for.. (men ikke ansiktsbehandling, jeg vil ikke bli mishandlet)
Drua Skrevet 23. november 2006 #9 Skrevet 23. november 2006 Vi har kjøpt oss noe dyrt vi ønsket oss i gave til hverandre. Ikke så spennende kanskje, men veldig lurt og veldig behagelig å slippe og stri med gave til hverandre.
Tiit Skrevet 23. november 2006 #10 Skrevet 23. november 2006 Jeg tenkte på That 70s show på DVD, og prøver å få tak i det. Vi liker det godt begge to....)
Gjest uri Skrevet 23. november 2006 #12 Skrevet 23. november 2006 Har kjøpt hjemmekino annlegg til mannen.. Det kosta såpass mye så det blir "bare" det han får i år
Gjest Fruktfat Skrevet 23. november 2006 #13 Skrevet 23. november 2006 har kjøpt dress, men den var han jo med og kjøpte, så han må jo få noe å pakke opp og... ihvertfall rense- og barbersak fra decleor, men ellers vet jeg ikke. han har vært inne på tanken å kjøpe ny pc til hverandre i år, får se om det blir det. blir sikkert noe mer. følger med her for tips!
Gjest enois Skrevet 24. november 2006 #14 Skrevet 24. november 2006 Hey.. Time på spa kan man vel gi til både menn og kvinner. Samboeren min er en mann, og jeg vet han hadde blitt glad for en sånn time. Han bruker kroppen veldig mye på jobb, og er ofte sliten i ryggen..... Så det så..
Gjest scorpion i.i Skrevet 24. november 2006 #15 Skrevet 24. november 2006 Hey.. Time på spa kan man vel gi til både menn og kvinner. Samboeren min er en mann, og jeg vet han hadde blitt glad for en sånn time. Han bruker kroppen veldig mye på jobb, og er ofte sliten i ryggen..... Så det så.. ← He he, jada. Bare tulla litt med deg og håper du tok den
Gjest Tweek Skrevet 24. november 2006 #16 Skrevet 24. november 2006 Jeg sakl gi en reise til oss til london Men til bursdagen som er 1 mnd etter jul, blir nok ikke så veldig stort etter jeg har brukt masse på reisen
momo Skrevet 24. november 2006 #17 Skrevet 24. november 2006 Mannen skal få en skibukse som jeg vet han ønsker seg. Han fikk jakka til bursdagen sin for noen uker siden.
Arwen Skrevet 24. november 2006 #18 Skrevet 24. november 2006 (endret) Min mann får sesong 1 - 5 av family guy. Har kjøpt den litt billigere på amazon. Tror den kom på rett over 1000 etter at jeg har betalt toll og porto. I tillegg får han dette. DVDene vet jeg han ønsker seg, spillet aner jeg ikke, men han liker GTA og dette skulle være i samme sjanger. Endret 24. november 2006 av Arwen
Gjest Gjesten Skrevet 24. november 2006 #19 Skrevet 24. november 2006 Jeg er utrolig glad for at mannen har en hobby når jeg skal bestemme hva jeg skal kjøpe til han. Han er jeger, og da er det alltid et eller annet han ønsker seg i forbindelse med dette. I år tror jeg at jeg skal kjøpe jaktsko, men jeg må se litt på priser og sånn....
mallina Skrevet 24. november 2006 #20 Skrevet 24. november 2006 En tommelring, i sølv. Eller kanskje en ny mobil, øhm eller ett gavekort på en klesbutikk siden han altid klager på hvor lite klær han har. Eller kanskje datautstyr, hm har ikke helt bestemt meg nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå