pinnestol Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Min datter på 7 år er veldig glad i å lage avisen sin selv, og i går var følgende å lese på førsteside oppslaget hennes: "Mange vaskedamer har død av en farlig syktåm som heter stein død".... Jeg fikk meg en skikkelig god latter av dette "oppslaget"..
Gjest gjesta Skrevet 23. november 2006 #9 Skrevet 23. november 2006 Jeg liker egentlig ikke unger, men jeg tror jammen jeg elsker dattera di!
Gjest Miloine Skrevet 23. november 2006 #10 Skrevet 23. november 2006 kjempemorsom! Trodde først du var uheldig med en stygg skrivefei i overskriften din jeg da
Gjest Emera Skrevet 23. november 2006 #11 Skrevet 23. november 2006 Trodde først du var uheldig med en stygg skrivefei i overskriften din jeg da ← Hehe, ja skrivefeier er veldig dumme! Men kjempemorsomt oppslag, det der! Blir nok en riktig så god VG-journalist, hun!
pinnestol Skrevet 23. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 23. november 2006 kjempemorsom! Trodde først du var uheldig med en stygg skrivefei i overskriften din jeg da ← Ikke noe skrivefeil her nei, dette er rene skjære fakta og ikke overdramtisert på noen som helst måte ;-) Alt som står i VG er sant ;-)
Gjest Miloine Skrevet 23. november 2006 #13 Skrevet 23. november 2006 (endret) Hehe, ja skrivefeier er veldig dumme! ← åååå herregud ser man det ser man det, lurer på hva en skriveFEIER gjør Ikke noe skrivefeil her nei, dette er rene skjære fakta og ikke overdramtisert på noen som helst måte ;-) Alt som står i VG er sant ;-) ← det vet jeg vel Endret 23. november 2006 av Miloine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå