Gjest Embla s Skrevet 8. februar 2003 #41 Skrevet 8. februar 2003 Jeg bruker kun string-truser. Det er ikke for å se sexy ut (har seff klær utenpå ), men av estetiske grunner: syns det er stygt med merker etter truser gjennom buksene. Og det blir merker!! Går jeg i skjørt/kjole, (type ikke veldig smal/trang) er det ikke så nøye, da bruker jeg bikini-, tanga- el. trang bokser- modell. På stranden derimot bruker jeg hverken string eller tanga. Er ikke såå fornøyd med stussen min. hot-pants varianten er betydelig mer kledelig på meg (og på de fleste av oss over 18 år som ikke er modeller, vil jeg tro). Det til tross for at jeg veger 62 kg/175 cm og per def. har lov til å bruke string/tanga
Gjest Gutt? Skrevet 9. februar 2003 #42 Skrevet 9. februar 2003 Synes det er kjempedeilig å gå i dametanga
Gjest AE Skrevet 14. august 2011 #43 Skrevet 14. august 2011 Men hvorfor skal man ha klær på stranda og i vannet i det hel tatt. Synes det ser latterlig ut med lange bukser i vann. Selv føler jeg at jeg går med buksa full i piss etter å ha kommet opp av vannet, og så uhygienisk å ligge i sola med det etterpå. Fyttirakkern.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå