aline Skrevet 7. februar 2003 #21 Skrevet 7. februar 2003 Jeg veier over 65kg og bruker string, det sjokkerende er vel at jeg ikke bruker string fordi jeg føler meg mer sexy med det en med annen truse, men fordi jeg liker string, føler mindre til at jeg har den der en med andre underbukser. Skal jeg føle meg sexy, er det bedre med helt naken en undertøyskledd. men det er min mening da, og siden jeg har noen kilo for mye i følge Milla, så er jo det ikke så rart.... Milla, du snakker om vekt ja, men en person som er høyere en lav, kan være alt annet en overvektig på en vekt som viser 65 kg!! Må ikke være beinrangel for å ikke ha noen kilo til overs skjønner du! Dessuten så trodde jeg noen likte kvinnelige former jeg? uten å se på det som "litt for mye her og der"?? eller tar jeg feil?
Harald Skrevet 7. februar 2003 #22 Skrevet 7. februar 2003 Helt riktig, aline, vi menn liker kvinnelige former. Det at dere har bredere rompe enn en mann, altså slike ting som skiller dere fra vår kropp, er det vi heterofile menn setter pris på. Jeg kjenner flotte kvinner som sikkert veier både 75 og 80 kg, og hvor en del av kiloene sitter på rompa, men de er sexy så det griner, likevel. 1
Gjest Morticia Skrevet 7. februar 2003 #23 Skrevet 7. februar 2003 *ulp* jeg er jammen glad for at jeg ikke bruker truser i det hele tatt!!! Om jeg med mine 70kg hadde iført meg tanga - så hadde nok Milla kommet og tatt meg *grøss* ............ og det selv om jeg er 180cm høy - for tanga på kvinner OVER 65kg, er jo "ikke pent" iflg. Milla *løper for å finne spypose*
aline Skrevet 7. februar 2003 #24 Skrevet 7. februar 2003 Takk Harald, for bekreftelsen at det er menn der ute som liker oss med former. Jeg er innderlig glad jeg ikke er lesbisk, for jeg tror det er flere kvinner som henger seg opp i at kvinner skal være så og så tynn for å være sexy en det er menn. Og skal jeg være sexy, så er jo ikke det for noen kvinne! (bortsett fra meg selv da, og jeg synes hoftebue og svung i korsryggen, samt svung ved magen bare er lekkert jeg!) (og jeg tenker da ikke på innoversvung på magen altså! DET er ikke det jeg tenker på som sexy!)
Gjest sexysadie Skrevet 7. februar 2003 #25 Skrevet 7. februar 2003 Jeg jobber en del som aktmodell og har ftt beskjed om at slanker jeg meg mister jeg oppdrag. Jeg er heller småfeit. (1,57m og veier 73 kg)
Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2003 #26 Skrevet 7. februar 2003 Jeg har tegnet litt akt, gått kurs og dessuten gått tre år på tegning form og farge, og det er mye mer utfordrende å tegne en person som har former, ( slike som deg SS),enn å tegne en helt slank person. Mye mer struktur og tekstur:-) Og dette er IKKE negativt ment
Gjest sexysadie Skrevet 7. februar 2003 #27 Skrevet 7. februar 2003 Jeg har tegnet litt akt, gått kurs og dessuten gått tre år på tegning form og farge, og det er mye mer utfordrende å tegne en person som har former, ( slike som deg SS),enn å tegne en helt slank person. Mye mer struktur og tekstur:-) Og dette er IKKE negativt ment D er jo også derfor jeg får jobb
Thomas Skrevet 7. februar 2003 #29 Skrevet 7. februar 2003 Stringer er sexy, for all del! Men se for dere følgende: dere sitter i et stort avditorium tidlig på morgenen, forelesningen begynner 8.15. Forran deg setter en rekke jenter seg ned, alle med følgende felles: kotre topper og lage bukser, utvasede stringtruser mot vinterbleke celuitt-rumper. Sa noen Finkcen??
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 7. februar 2003 #30 Skrevet 7. februar 2003 Og ha kvinnelige former er en ting- men å være smellfeit og bruke tanga/stringtruse er ikke en god kombinasjon. Jeg synes jenteboxere er fint, og det kler også de fleste, dessuten ser det mindre vulgært ut enn tanga. Milla
Arwen Skrevet 7. februar 2003 #31 Skrevet 7. februar 2003 Jeg bruker string fordi jeg synes det er mye behageligere en vanlige truser, de har nemlig en tenden til å vri seg både hit og dit.. :o Siden jeg ikke veier over 65 kilo har jeg til og med lov
Arwen Skrevet 7. februar 2003 #32 Skrevet 7. februar 2003 Ville bare minne om at tangatruse og stringtruse er to forskjellige ting. Tanga kan være både string og "vanlig" truse, tanga er en modell med høy skjæring. :D
Tusseline Skrevet 7. februar 2003 #33 Skrevet 7. februar 2003 Jeg veksler ofte mellom tanga og jente- boxer.. Tanga på menn derimot, er avskyelig!! Fysj!!
Kosejente Skrevet 7. februar 2003 #34 Skrevet 7. februar 2003 Og ha kvinnelige former er en ting- men å være smellfeit og bruke tanga/stringtruse er ikke en god kombinasjon. Jeg synes jenteboxere er fint, og det kler også de fleste, dessuten ser det mindre vulgært ut enn tanga. Milla Tviler sterkt på at noen på 65 kg er "smellfeite"...da må de i tilfelle være sånn ca. 1.10 høye.....
Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2003 #35 Skrevet 7. februar 2003 Nei, nå går det litt i surr her. Hva er egentlig en "tanga" ? Finnes det både trusetanga og stringtanga? Forklaring fra kyndig person ønskes. Mann
Dance Skrevet 7. februar 2003 #36 Skrevet 7. februar 2003 Ja! Hva er egentlig forskjellen på tanga og string? Kan noen som faktisk vet dette svare oss? :D Jeg er 68 til 70 kg (alt ettersom) får jeg ikke låv å bruke tanga/string jeg da? :blunke: verste jeg har hørt.... Samme det vel, hvilken truse folk har på seg? Man har jo som oftest en bukse eller et skjørt på som dekker forhåpentligvis trusene på alle. Men det gjør ikke noe Milla, jeg bruker bare jente boxer og "vanlige" truser alikevell Har faktisk hørt at folk sier det er kjedelig og "ole fashion" at jeg gjør det. "Jøsseball!" sier bare jeg..... Har en kammerat på besøk her, og han sier "det er ganske sexy.... om ikke det samles lorteflekker eller urin i trusa" det har han møtt på noen ganger. Pass på jenter
Arwen Skrevet 8. februar 2003 #37 Skrevet 8. februar 2003 String sier seg vel selv: truse med string bak. Tanga er bare en modell med høy skjæring, både "vanlige" truser og string kan jo ha det.. Litt klønete forklart men.. :D
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2003 #38 Skrevet 8. februar 2003 La folk gå med hva de selv syns er best, men jeg må jo si jeg noen ganger rister litt på hodet når fjortis'jentene kommer med g-strengen 15 cm overfor buksa..Huff..
Gjest Diva Skrevet 8. februar 2003 #39 Skrevet 8. februar 2003 Jeg driter i allefall i string / vekt reglene til KG`s bedreviter, så jeg sier : Jeg veier over 65 kg og er 1.60 høy og jeg bruker stringtruser. Flotte stringtruser i riktig størrelse og sambo er uberfornøyd! Jeg synes også jeg heller kler string enn boxer..... Makan til tullprat enkelte farer med her..... Samme om det er små eller store jenter som går med string,- så er det stygt og tacky når trusa synes laaaangt over korsryggen og det ser ikke bra ut med åletrange miss sixty bukser og en traaang liten string som stikker over buksa. Nemlig! Det er noe som heter å kle seg med stil..... Diva, som snart er lei stringdebatter nåh...
starie Skrevet 8. februar 2003 #40 Skrevet 8. februar 2003 Det får vel være opp til hver enkelt om man vil bruke stringtruse eller ikke. Uavhengig av vekt og kles-størrelse. Jeg foretrekker stringtruser fremfor vanlige og jeg veier laaangt over 65kg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå