Gjest NN Skrevet 5. februar 2003 #1 Skrevet 5. februar 2003 Er det flere enn meg som synes bare synet av en tangatruse er sexy? Det er jo så mye flott på markedet at men blir jo nesten flau av å gå inn i en undertøysforretning!Modellene i butikkvinduet er jo utstyrt med minimale attributter, som ville vært ulovlig for 25 år siden! Kanskje det bare er jeg som er litt underernært på sex, men fantasien løper løpsk når jeg passerer en undertøysforretning!
Gjest sandman Skrevet 5. februar 2003 #2 Skrevet 5. februar 2003 Tanga/String er etter min mening et komisk plagg, på grensen til latterlig. Spesielt hvis den kombineres med å bære BH. Er man først "motstander" av at undertøyskanter skal synes under klærne, så bør jenter være såpass konsekvent at de sløyfer BH'n også. Men de undertøyskantene som tydeligvis er stygge på ei rompe, er tydeligvis veldig vakre bak på ryggen...
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2003 #3 Skrevet 5. februar 2003 Stringtruser er det mest sexy plagg jeg vet om.
Gjest sexysadie Skrevet 5. februar 2003 #4 Skrevet 5. februar 2003 Tangatruser/string gjør seg ikkepå menn.
starie Skrevet 5. februar 2003 #5 Skrevet 5. februar 2003 Enig! Menn i tanga/string ser helt latterlig ut
Kevin Skrevet 5. februar 2003 #6 Skrevet 5. februar 2003 Enig med Sexy og starie.... tanga på menn ser latterlig ut... Bare jeg tar på meg min svarte og lilla-stripete får vi så latterkrampe at vi ikke klarer fungere normalt den neste timen...
Skusla Skrevet 6. februar 2003 #7 Skrevet 6. februar 2003 Hehe, jeg kjøpte en sexy tanga til kjæresten min i tilleggsgave på bursdagen hans.. På tull, for det er faktisk ingenting mer usexy enn å se ei hårete rumpe m en tøystrek inn mellom rumpeballene... Han har enda ikke prøvd den men jeg tror en av grunnene til det er at han vet jeg ville flira meg i hjel..............
Usikker Skrevet 6. februar 2003 #8 Skrevet 6. februar 2003 Syn's ikke tanga er sexy hverken på menn eller kvinner jeg da. Synes det ser både dumt og latterlig ut..... :o .....men så er det sikkert meg det er no' galt med .......vil noen si!!!
brum Skrevet 6. februar 2003 #9 Skrevet 6. februar 2003 Jeg synes tanga er greit å bruke de dagene jeg føler meg sexy men de er noe hert på de dårlige dagene.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 6. februar 2003 #10 Skrevet 6. februar 2003 Tanga på menn ser über-homsete ut. Tanga på kvinner kan være pent men den skal ikke synes under klærne og du kan ikke veie mer enn toppen 65 kg. Milla
Sandman Skrevet 6. februar 2003 #11 Skrevet 6. februar 2003 Tanga på menn ser über-homsete ut. Tanga på kvinner kan være pent men den skal ikke synes under klærne og du kan ikke veie mer enn toppen 65 kg. Milla Helt uavhengig av høyden, EmmKu?
Mette Skrevet 6. februar 2003 #12 Skrevet 6. februar 2003 Atter en gang klarer du å provesere Milla.Ikke alle jenter er 1,65 høye.Du kan ikke sette folk i boks pga vekten. Over til spørsmålet, tanga er fint på jenter men ikke på mannfolk.
Gjest sexysadie Skrevet 6. februar 2003 #13 Skrevet 6. februar 2003 Tanga på menn ser über-homsete ut. Tanga på kvinner kan være pent men den skal ikke synes under klærne og du kan ikke veie mer enn toppen 65 kg. Milla Milla! Hvorfor akkurat 65 kg??
Gjest Kim Erik Lokker Skrevet 6. februar 2003 #14 Skrevet 6. februar 2003 Jeg er enig med Milla, jeg! Jeg veier over 65 kilo (heldigvis, siden jeg er 1,90) og synet av meg i stringtanga ville sannsynligvis fått min kjære til å ønske at hun var Stevie Wonder! Hun, derimot - veier omtrent 65 kilo, og synet av den tanga"innpakkede" stussen hennes gjør merkelige ting med hjernen min!
Gjest sexysadie Skrevet 6. februar 2003 #15 Skrevet 6. februar 2003 Jeg er enig med Milla, jeg! Jeg veier over 65 kilo (heldigvis, siden jeg er 1,90) og synet av meg i stringtanga ville sannsynligvis fått min kjære til å ønske at hun var Stevie Wonder! Hun, derimot - veier omtrent 65 kilo, og synet av den tanga"innpakkede" stussen hennes gjør merkelige ting med hjernen min! Kan jo være du har brukt for liten størrelse... Ett spørsmål: Hvilke truser skal ett menneske over 65 kg bruke for å ta seg best mulig ut for sin elskede da??
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 6. februar 2003 #16 Skrevet 6. februar 2003 Atter en gang klarer du å provesere Milla.Ikke alle jenter er 1,65 høye.Du kan ikke sette folk i boks pga vekten. Jeg snakket om vekt, ikke høyde. Poenget mitt er at slike plagg som tanga har en vektgrense. Jenter med noen kilo for mye bør ikke bruke tanga da de fremhever alle valker og cellulitter. Milla
Gjest gjesta Skrevet 6. februar 2003 #17 Skrevet 6. februar 2003 Når man ser noen i bare undertøyet er det penest med vanlig truse uansett vekt, syntes jeg. Under tettsittende bukser/skjørt er det som oftest penest med en string, jeg bruker noen helt enkle som ikke har sømmer eller blonder som viser gjennom buksen. Hadde ikke gått på stranden i string bikini om jeg så hadde fått betalt for det. Trange, korte jente boxere er også ganske pent syntes jeg. Og menn skal definitivt ha stramme flotte boxere. Og stramme fine rumper :oops:
Gjest Kim Erik Lokker Skrevet 6. februar 2003 #18 Skrevet 6. februar 2003 Sexysadie; jeg fleipet litt med en diskusjon som så ut til å gå like mye av skaftet som mange andre her. Det mest sexy både på jenter og gutter er vel klær som vi selv føler oss vel i? Jeg kan liksom ikke se for meg at jeg hadde hatt noen voldsom sexy utstråling fordi om jeg tok på meg en tigertanga eller hva det nå ellers skulle være... :o Jeg sverger til boxer'n i all slags vær! 1
Gjest sexysadie Skrevet 6. februar 2003 #19 Skrevet 6. februar 2003 Kim forstod da d 7! Jeg skulle bare dra den lengre ut!
Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2003 #20 Skrevet 7. februar 2003 har knist et døgn av tanken på mannen min i tanga, fordi han veier over 65 kilo kan dere jo tenke dere synet. Takk! 8) *ravna*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå