Gå til innhold

Parissyndromet

Fremhevede innlegg

Skrevet
:ler:  Du store min. Personlig opplever jeg franskmenn som svært høflige og vennlige. Italienere, derimot...  :sur:

Helt enig. Italienere er noe av det verste jeg har møtt.. Kanskje utenom østlendinger her i norge (er østlending sjøl da)

Videoannonse
Annonse
Gjest Frk Åberg
Skrevet
Helt enig. Italienere er noe av det verste jeg har møtt.. Kanskje utenom østlendinger her i norge (er østlending sjøl da)

Er østlendinger uhøflige? Litt arrogante kanskje? Er ikke så glad i sånne båser, men det stemmer kanskje at det er flere arrogante østlendinger enn andre i andre landsdeler. Men det er vel ofte litt sånn med hovedstadsborgere?

Skrevet

Jeg vil ikke kalle det arroganse. Jeg synes den utbredte Paris-holdningen om at folk som går rundt og smiler i gatene, som en annen Harry Ensfield, blir sett på som noe smådumt er grei. Men jeg har da møtt på dårlig service i stor grad, og det er ikke positivt.

Skrevet

Jeg kan ikke huske vi ble behandlet dårlig når vi var i Paris, til tross for at vi sjeldent prøvde oss på et eneste fransk ord.

Kan jo hende jeg har fortrengt det :ler: Men samboeren er enig med meg, så vi ble behandlet fint vi :)

Drar gjerne tilbake til Paris!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...