Gjest Gitte Skrevet 23. november 2006 #21 Skrevet 23. november 2006 Du store min. Personlig opplever jeg franskmenn som svært høflige og vennlige. Italienere, derimot... ← Helt enig. Italienere er noe av det verste jeg har møtt.. Kanskje utenom østlendinger her i norge (er østlending sjøl da)
Gjest Frk Åberg Skrevet 24. november 2006 #22 Skrevet 24. november 2006 Helt enig. Italienere er noe av det verste jeg har møtt.. Kanskje utenom østlendinger her i norge (er østlending sjøl da) ← Er østlendinger uhøflige? Litt arrogante kanskje? Er ikke så glad i sånne båser, men det stemmer kanskje at det er flere arrogante østlendinger enn andre i andre landsdeler. Men det er vel ofte litt sånn med hovedstadsborgere?
Gjest Gjest 1 Skrevet 25. november 2006 #23 Skrevet 25. november 2006 Jeg vil ikke kalle det arroganse. Jeg synes den utbredte Paris-holdningen om at folk som går rundt og smiler i gatene, som en annen Harry Ensfield, blir sett på som noe smådumt er grei. Men jeg har da møtt på dårlig service i stor grad, og det er ikke positivt.
Knøttet Skrevet 26. november 2006 #24 Skrevet 26. november 2006 Jeg kan ikke huske vi ble behandlet dårlig når vi var i Paris, til tross for at vi sjeldent prøvde oss på et eneste fransk ord. Kan jo hende jeg har fortrengt det Men samboeren er enig med meg, så vi ble behandlet fint vi Drar gjerne tilbake til Paris!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå