Gå til innhold

Forslag til foundation som gir glød?

Sniff

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har nettopp faatt mine i.d bare minerals produkter i posten, og er kjempefornöyd! foundationen fra i.d gir kjempefin glöd, skimrer svakt liksom, og en ser ikke sminket ut i det hele tatt!! og likevel dekker den saa mye en önsker, alt etter hvor mange ganger en paaförer den. I tillegg har jeg ogsaa solpudderet fra i.d ; Warmth, som er helt supert! gir super finish, huden glöder! virkelig aa anbefale!:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

Color Clone fra Rubinstein gir glød, dekker lite, matter ikke, og skal passe alle hudtyper. De har også en versjon for kombinert hud, som heter Sensual Clone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Clinique- perfectly real makeup

gjev glød (svakt skimmer/glitter i)

ikkje så veldig dekkende- men det passer meg utmerket. Meget fornøyd, og får masse kompliment for huden min når eg bruker den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clinique- perfectly real makeup

gjev glød (svakt skimmer/glitter i)

ikkje så veldig dekkende- men det passer meg utmerket. Meget fornøyd, og får masse kompliment for huden min når eg bruker den.

:Nikke: jeg er også veldig fornøyd med denne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I.D mineralfoundation er den som gir meg mest glød og plettfri hud. Vil du gløde litt ekstra kan du legge litt skimmerpudder (pass på at det finknust) på kinnben, neserygg, panne og hake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en foundation gir glød eller ikke kommer vel an på fargen og ikke hvilket produkt man bruker. For å finne riktig farge må du snakke med peronalet. Uansett kan det være fint å bruke et solpudder i tillegg.

Hva av merke du bør bruke, ja du fikk mange gode forslag her da. ID er veldig bra. Likeså er Glo Minerals...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...