Gå til innhold

nå er det over...

Anbefalte innlegg

Gjest gjest i dag
Skrevet

jeg klarer ikke forstå at vi ikke skal treffes igjen...at "this is it"... ja, det er kanskje til det beste, det vet jeg jo innerst inne. Det var så mange hindringer og jeg har prøvd å kutte han ut så mange ganger. Men jeg klarer ikke se hvordan jeg skal komme over dette. Skulle ønske jeg kunne slippe og måtte se han, men vi jobber på samme sted.. hva f... skal jeg gjøre nå? :grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke mye trøst å gi i en sånn situasjon. Jeg vet det, for jeg har vært der. Hvis du har ferie til gode så kunne du kanskje reist bort, slik at du slipper å se han i denne første vanskelige tiden.

Og kanskje har du eller han mulighet til å bytte jobb?

Iallefall så ønsker jeg deg lykke til :klem:

Skrevet

Jeg har dessverre ikke mulighet til å ta ut ferie da dette er den travleste tiden på året på jobben. Ikke har jeg råd heller... :tristbla: jeg kunne sykemeldt meg, men alle vil jo skjønne hvorfor og det vil jeg ikke.. når det gjelder å skifte jobb så har jeg litt motstridende følelser, på en måte vil jeg bare slippe å se han, på den annen side så vil jeg se han.. jeg bare vet at hver gang jeg ser han vil det være som å plukke vekk skorpa på et sår som aldri kommer til å gro.. :grine:

kunne han ikke bare ikke hatt følelser for meg? Sluttet å være glad i meg? Kunne det ikke bare vært noe jeg gjorde galt? Kunne han ikke i det minste bare være helt sikker på at dette er det rette? Hadde vært så utrolig lettere å akseptere.. Det virker så meningsløst at vi skal være fra hverandre når vi føler det vi føler for hverandre og han ikke en gang er sikker på at han gjør det rette :tristbla:

Skrevet
kunne han ikke bare ikke hatt følelser for meg? Sluttet å være glad i meg? Kunne det ikke bare vært noe jeg gjorde galt? Kunne han ikke i det minste bare være helt sikker på at dette er det rette? Hadde vært så utrolig lettere å akseptere.. Det virker så meningsløst at vi skal være fra hverandre når vi føler det vi føler for hverandre og han ikke en gang er sikker på at han gjør det rette :tristbla:

Skjønner godt hva du mener med at det virker meningsløst. Fryktelig vanskelig å forholde seg til sånt. Skal man dumpe noen, bør det gjøres skikkelig. Som du sier, er det mye lettere å akseptere. Jeg sliter fortsatt flere måneder etter jeg brøt kontakten med en som sier hun elsker meg, men som jeg likevel ikke kunne få. Det begynner vel nå å synke inn i meg at dersom hun hadde følt det hun sier, så ville vi vært et par. Og da blir det litt mer mening i dette bildet. Bortsett fra det, har jeg ingen gode råd. Bare masse sympati.

Skrevet

Ja, hadde det vært så enkelt at man kunne bestemt at folk hadde følelser for en. :)

Kjærlighetssorg er så tungt. Jeg har fortalt flere ganger om mitt forhold her inne på KG, orker ikke ta hele remsa nå, står i dagboka mi. Men jeg er ennå i et forhold, har kjærlighetssorg - og går vel egentlig bare å klamrer meg til håpet om at han skal finne gnisten igjen og at vi skal få det godt. Akkurat nå er signalene så motstridige at i det ene øyeblikket tror jeg vi er i ferd med å gå fra hverandre, mens vi i neste øyeblikk har det bra.

Jeg har reist bort på ubestemt tid. Sittet å tenkt i flere dager nå - hatt det vondt :tristbla: . Tenk om jeg mister ham? Mitt livs kjærlighet? Men på den annen side er han det? - når han behandler meg som han gjør? Kan han ikke bare dumpe meg - la meg få slippe usikkerheten? Eller er han redd noen andre skal få snille, søte meg - og at derfor er usikker selv....

Nei - som caroline78 har sagt! Vi bør lage en kjærlighetssorgklubb, for alle som er dumpet, har dumpet noen eller som ikke har det helt bra i forholdet eller har mistet noen... En sutreklubb - der vi kan oppmuntre hverandre :)

Tenker på deg!

:kose:

Skrevet

han har følelser for meg... det er det som er så tungt.. at han gjør dette så motvillig.. men samtidig vet jeg jo at hadde han elsket meg så hadde ikke disse ytre omstendighetene spilt noen rolle.

Jeg ser at han har rett, jeg vil komme til å få det bedre uten han. Problemet er at jeg ikke vet om jeg VIL han det bedre uten han, om dere skjønner... akkurat nå føles det som det hadde vært bedre å ha det vanskelig og heller være sammen med han... jeg liker ikke at han har det vanskelig nå og at jeg ikke har anledning til å hjelpe han :grine: han betyr så utrolig masse for meg...og det er så håpløst!

Skrevet
jeg klarer ikke forstå at vi ikke skal treffes igjen...at "this is it"... ja, det er kanskje til det beste, det vet jeg jo innerst inne. Det var så mange hindringer og jeg har prøvd å kutte han ut så mange ganger. Men jeg klarer ikke se hvordan jeg skal komme over dette. Skulle ønske jeg kunne slippe og måtte se han, men vi jobber på samme sted.. hva f... skal jeg gjøre nå? :grine:

Må og må.. Ja ja, ingen må noen ting som helst. Inget å syte over. Du ser han om du vil eller ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...