Gjest ...så trist Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Har over en periode på 2-3 måneder hatt fantasi om en av mine venninner.. Når sambo og jeg har hatt sex, så har jeg hatt henne "med". Det forstår dere sikkert! Helt uskyldig! Men her om dagen så kom denne venninen til oss på kaffebesøk.. Og jeg ble så sjalu.. Sambo og hun hadde en god tone, og hun elsker hans interesser. Han ble kjempeglad og viste noe til henne før jeg en gang har sett på de(hva det er kan være det sammen, men ikke noe "farlig") Og det var på en måte de to som førte samtalen de to timene.. Jeg ble så sjalu! Etter de dro trakk sambo seg tilbake på pc'en, og jeg la meg i senga og gråt og gråt.. Idag er det ikke noe bedre.. Har kastet opp og føler meg uvel.. Nå tenker jeg kun på de to.. Jeg så gleden i øynene hans når hun fyrte opp over ting han hadde gjort, eller som vi skal gjøre... Hva skal jeg slutte å tenke på? Kommer ikke til å være i mine fantasier mer ihvertfall!
Gjest scorpion i.i Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Ikkeno er vel bedre enn at veninnen din kommer godt overens med kjæresten din. At du sliter med deg selv fordi du har fantasert om henne gjør det hele bare komisk.. Vil du ha et godt råd? Hold kjeft om det og ta deg sammen. Hadde jeg vært kjæresten din tror jeg at jeg vill ledd meg ihjel..
Fiol Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 Stoler du på denne venninnen din er vel ikke dette noe problem? Alle kan fort bli sjalue, men det trenger ikke å bety noe selv om de prater godt sammen. Om det plager deg mer, så kan du jo snakke litt med kjæresten din om det? Ikke sånn at han ikke kan snakke med henne, men bare at dere snakker ut. Da bekrefter han sikkert at det ikke ligger noe i det heller
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 Bare lurer - har kjæresten din "vært med på" disse fantasiene, eller er det kun du selv som vet om det??
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2006 #5 Skrevet 23. november 2006 Bare lurer - har kjæresten din "vært med på" disse fantasiene, eller er det kun du selv som vet om det??
Jane How Skrevet 23. november 2006 #6 Skrevet 23. november 2006 Det her kommer du nok over ganske raskt. Om det bare er du som vet om disse fantasiene, så er jo ingenting endret for kjæresten din/venninnen din - bare inni hodet ditt. Du reagerte sikkert så sterkt på at de snakket så mye sammen, fordi du har fantasert om at hun ble med dere, så overtolket du sikkert på en måte situasjonen utfra hva som skjer i tankene dine for tiden.. Prøv å tenke fornuftig, det din fantasi, ikke deres
Aquila Skrevet 24. november 2006 #7 Skrevet 24. november 2006 Been there! Fantaserte mye høylydt i senga sammen med ex - var utrolig opphissende og herlig... Var alltid snakk om oss og en ekstra jente! Etterhvert utviklet det seg til at jeg ba han si navn på "hvem vi skulle ha med" - og det gjorde alt enda hetere...- navnene var jo helst mine venninner... Men så kom hverdagen! Aiaiaiai! Jeg ble kjempesjalu og slet virkelig med ikke å tenke de tankene når jeg så han stå å prate eller danse med noen av venninnene mine. "Følte liksom at nå spiser han de opp med øynene og blir kåt og har lyst på de"... :klaske: Pågikk en stund, og som du også sier om deg selv - så ble jeg vel mer eller mindre gal, og ex sa at etterhvert (når vi hadde sex og trekant fantasiene kom opp) at vi ikke skulle nevne navn under fantasier. Da avsto han heller fra høylydt fantasering Jeg prøvde flere ganger å få han til å si et navn, men han kuttet helt ut! *flott fyr* Nå aner jeg ikke om dere diskuterer dette høyt - eller om det bare er i hodet ditt. Kanskje du iallefall bør prøve å legge det bort for ei stund? Er jo helst i hodet ditt at ting foregår... sant?
Gjest ts| Skrevet 24. november 2006 #8 Skrevet 24. november 2006 Nei, jeg sier ikke disse tankene høyt! Da tror jeg han blir litt sur! Han liker ikke at hverken han elelr jeg skal tenke på noen ander enn oss i senga.. Og hvis jeg sier at jeg tenekr på venninna mi Er vel sikkert bare hodet mitt det foregår.. Vi ahdde sex igår, uten at jeg tenkte på det, og jheg tente voldsomt på han... Men nå har hun lyst til att vi skal komme til henne på middag, og film og hyttetur..
Gjest Gjest_lille_* Skrevet 24. november 2006 #9 Skrevet 24. november 2006 (endret) Ikkeno er vel bedre enn at veninnen din kommer godt overens med kjæresten din. At du sliter med deg selv fordi du har fantasert om henne gjør det hele bare komisk.. Vil du ha et godt råd? Hold kjeft om det og ta deg sammen. Hadde jeg vært kjæresten din tror jeg at jeg vill ledd meg ihjel.. ← Oi, og jeg ler meg ihjel av deg- ta deg sammen selv, og slutt å vær gi så forbanna dårlig svar--Kan du heller stikke på barneforum å leke deg der.. Er det rart folk slutter å være her inne? Deler av innlegg redigert. Scorpina (mod) Endret 24. november 2006 av Scorpina
Lestat Skrevet 24. november 2006 #10 Skrevet 24. november 2006 Hæ ? :klø: *Kremt* Så du er altså sjalu på mannen og vennina når de prater sammen fordi du har fantasert om å ha sex med henne ? Jøss, er det rart mange menn sliter med å tolke enkelte kvinner sier jeg bare...
Aquila Skrevet 24. november 2006 #11 Skrevet 24. november 2006 Okei! Når alt dette bare foregår inni ditt hode - så må du bare ta deg i nakken! Det der er bare selvdestruktivt! Han er glad i deg, har sex med deg og tenker ikke på venninna di når dere har sex! Skyv tankene bort - og fortsett å ikke tenke på henne når dere koser dere sammen i senga Også kan du jo synge "Inni mitt hooooo-oode, inni mitt hoooo-de!" (Tror det er Bjelleklang sin sang) - så minner du deg selv på at alle de dumme tingene du ser for deg - kun foregår.... inni ditt hode! Stå på!
Gjest scorpion i.i Skrevet 24. november 2006 #12 Skrevet 24. november 2006 (endret) Oi, og jeg ler meg ihjel av deg- ta deg sammen selv, og slutt å vær gi så forbanna dårlig svar--Kan du heller stikke på barneforum å leke deg der.. Er det rart folk slutter å være her inne? ← Ja, det svaret der tar jeg virkelig til etteretning. Den sved skikkelig Hva foreslår du?? At hun skal fortelle kjæresten at hun har fantasert om å ha med veninnen i senga så han begynner å tenke tanken også?? Det er nok ikke det lureste å gjøre når hun allerede sliter med selvskapt/-forskyldt sjalusi. Endret 24. november 2006 av Scorpina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå