Gå til innhold

Går det ann å bestille en maggie kjole uten slep?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg har funnet drømmekjolen hos maggie sottero. Den heter Grace Kelly og er fantastisk! :)

Men: jeg er veldig lav og kan derfor ikke ha slep.. noen som vet om det går ann å bestille maggiekjoler uten slep? Får man i såfall reduksjon i prisen eller blir det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det en retningslinje at lave jenter ikke bør ha slep?

Jaja, greit for meg. Jeg er høy ;) Og har kjøpt kjole med slep!

Lykke til, forresten! Kan jo si at min mor kjøpt en selskapskjole i fjor hvor det faktisk var et slags slep bak. Det ble tatt av og kjole fikk en rett kant nederst.

Skrevet

Er ikke noe retningslinjer som sier lave jenter ikke bør ha slep nei.. Det er kun min mening i forhold til meg selv.. Gidder ikke gå rundt på bryllupsdagen min og føle meg som om jeg har tatt på meg en altfor lang kjole. Bena mine drukner med slep nemlig...

Kan være litt kinkig å "sy bort" slepet har jeg forstått da mønsteret på kanten ikke bare er å klippe rett av. Tenkte derfor det måtte være bedre å få sydd en kjole uten slep i det hele tatt.

Skrevet

Men Grace Kelly har jo nesten ikke slep engang. Jeg har en annen MS med like langt skjørt som GK og kaller det ikke slep engang. Den ligger jo bare såvidt på bakken....

Sammenlikn feks med MS Angela.....

Tror kanskje ikke du får den annerledes. Det er jo en "designer kjole" og selvom du bestiller ny så tviler jeg på at de kan sy den annerledese for deg.

Hvis du ikke bryr deg om at det er en ekte MS eller ikke kan du sikkert finne en kopi (de selges overalt på Ebay feks) og da blir de sydd feks i Kina etter dine mål. Med de kjolene kan du ofte få endret sånne ting tror jeg - men ikke med en ekte en.

Forørig tror jeg godt du kan ha sånn kjole selvom du er lav - den kommer jo å være i din str og tilpasset din kropp...blir sikkert flott. Og kjolen er nydelig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...