Gå til innhold

Noen som har hatt kort hår og så spart til langt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frisøren min klipte meg (for) kort i mars, nå er håret ca på skuldrene igjen. Håret mitt vokser enormt fort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikkje la vèr å klippe deg for å få langt hår- då ender du lett opp som ein av dei som har slitt/tynt langt hår- ikkje pent! Tenk heller langsiktig og klipp deg når det trengs. Anbefaler anti snap frå redken som hjelper til å forhindre at håret fliser seg opp i tuppene. Ellers at du kurer det masse- husk at du trenger både protein- og fuktighets kur. Og som eit par har sagt tidl., det er gjerne fort gjort å få skulder langt hår (rund øyrene føles berre ofte som ein evighet....), men etter det er det vel dei fleste sliter. Sjølv brukte eg 1 år frå cirka 3 cm til skulderlengde- då hadde eg ny frisyre/klipp cirka 2.kvar mnd. Mitt hår vokser normalt fort/sakte. Lykke til :)

Skrevet
Frisøren min klipte meg (for) kort i mars, nå er håret ca på skuldrene igjen. Håret mitt vokser enormt fort.

Heldiggris .. håper det vokser like fort andre steder også :sjarmor:

(Neida! :klem: )

Skrevet

Jeg gikk fra å ha glattbarbert hode til skulderlangt hår litt under et år. Stusset litt et par ganger i løpet av det året.

Skrevet

Jeg gikk fra veldig kort til omtrent skulderlangt på 1 år og 3 mnd. Sparte opp til fin bryllupsfrisyre, men hadde klipt meg superkort (ca 3 cm) like før jeg fant ut at jeg skulle begynne å spare.

Jeg brukte spesialsjampo og -balsam fra Nisim for å få det til å gro fortere. Aner ikke om det hjalp. :)

Skrevet

Jeg gikk fra kort bob i fjor vår til så langt at jeg kan sette det opp (nedenfor skuldrene) idag. Har stusset håret hver tredje måned i spareperioden.

Skrevet

Hørest fristende ut å begynde å spare, synest dere fikk langt hår veldig raskt, visst jeg ikke klipper det nå sa har jeg det sikkert litt nedom skuldrene til sommeren.. ;)

Skrevet

Jeg har "bestandig" hatt skulderlangt hår, men bestemte meg for å spare i juni i fjor og nå når det langt ned på ryggen.

Det er veldig individuelt hvor fort hår vokser og hvor langt det kan bli. En venninne av meg får bare ikke langt hår, samme hvor mye hun prøver å spare mens en annen venninne bare trenger å tenke tanken så er håret langt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...