Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst på ein strikkekjole, gjerne ein som er litt kort (dvs over kneet så litt lår vises) og kanskje til og med ribbestrikket... Nokon som har nokre tips? Tusen takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du tenker på genserkjoler, så jeg at Oasis har en del forskjellige typer. (Oasis i Grensen i hvertfall)

Mener jeg så noen på H&M også.

Gjest Borghild
Skrevet

jeg strikker alle kjolene mine selv. Min siste kjole er ribbestrikket i lilla, sjokkrosa, mintgrønt og lysebrunt. Den er vanvittig stilig om jeg får si det selv.

Skrevet

Borghild... Skulle ønske jeg kunne strikke sånne kjoler.... :(

Gjest Borghild
Skrevet

Du kan da få gå på strikkekurs hos meg! Jeg lærer udugelige husmødre å strikke. Er kurs hos meg hver onsdag kl 18.

• 2 uker senere...
Skrevet

Borgild, jeg må si jeg synes den kjolen du beskriver over passer fint til lilla glitterskygge ;)

Bare morsomt at du reagerte sånn på sminken når du lager en såpass ustreit kjole (høres kul ut, da!)

:klappe:

Skrevet

B-Young hadde mange i høst, kan jo hende de har noen fortsatt.. Jeg har strikkjole i mørk brun med litt gull i, kjempefin! :)

Skrevet

sjekk asos.com, der har de masse fine kjoler!

Gjest Miss_alexandria
Skrevet

Jeg har sett noen fine på B-young og jeg så noen fine på Risøe i går... i svart og sølv og noen andre farger. De koster 399 ;)

Skrevet

kjøpte meg strikkakjole på Lindex idag, med litt stor vid hals. Finnes i sort, brunt og natur....som eg så iallefall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...