Badlands Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Fleire Waits-fans her inne? Kva synst de om plata? Eg har berre høyrt gjennom cdane ein gong kvar. Og er svært nøgd, gler meg til å bli betre kjend med dei. Førebels likar eg Bastards og Bawlers best, men eg la merke til eit par verkelege gullkorn på Brawlers-CDen. Så bra med artistar som klarar å halde nivået - minst - sjølv om dei blir eldre!
Morea Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Oi oi! Disse platene har jeg ikke fått med meg! (Har en følelse av at han er mer poppis i Norge enn her jeg bor.) Men nå er julegaven til fattern' i boks. Han er kjempefan og har det meste. (Hos oss er julesangene "A Christmas card from a Hooker in Minneapolis" og "Fairytale of NY" m the Pogues.)
Gjest gjesta Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 Jeg elsker Tom. Har ikke kjøpt Orphans enda, men det blir nok ikke lenge til. Stemmer det forresten at Norge er det eneste landet hvor han har toppet albumlista (Mule Variations)? Hvis ikke, så i alle fall et av ytterst få. Gøy at det ikke bare er Bonnie Tyler som er ekstra poppis i Norge.
Morea Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 Bonnie Tyler ja, urk, hun er vel like langt ned på lista mi som Tom Waitz er høyt. Disse "Norgesvennene" til Se og Hør kan man få gratis.
Badlands Skrevet 23. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2006 Gøy at han er så populær i Noreg! Vi er sikkert einaste landet med ein eigen marathon tileigna han (Tom Waits-løpet). Kjenner folk frå USA som synst det er rart at vi i Noreg i det heile tatt har høyrd om han! Dei reknar han for ein obskur undergrunnsartist og blir overraska over at han i Europa vert rekna som ein av dei store... Så kvifor kjem han ikkje på turne hit til oss????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå