Gjest Bellatrix Skrevet 23. november 2006 #21 Skrevet 23. november 2006 Hva med tåser, er de pervo? (ja det var meg under hemmelig dekknavn, skyt meg) ← Tåser? *slår opp i pervoordboka*
Gjest Pax Skrevet 23. november 2006 #22 Skrevet 23. november 2006 Nettopp. Alle som gjør ting jeg ikke vil er perverse og alle som ikke gjør det jeg gjør er kjedelige. ← Akkurat! *fniser*
Gjest Pax Skrevet 23. november 2006 #23 Skrevet 23. november 2006 Tåser? *slår opp i pervoordboka* ← Tær.
Gjest Bellatrix Skrevet 23. november 2006 #24 Skrevet 23. november 2006 Akkurat! *fniser* ← Det er jo bare jeg som er normal. Nå herper vi tråden.
Gjest Bellatrix Skrevet 23. november 2006 #25 Skrevet 23. november 2006 Tær. ← Ok. Jeg kan ikke sånne rare ord, jeg. :normal: Tær i seg selv er ikke perverst, men det hadde vel vært perverst om mannen prøvde å putte tærne inni meg...
Gjest Pax Skrevet 23. november 2006 #26 Skrevet 23. november 2006 Det er jo bare jeg som er normal. Nå herper vi tråden. ← Ja, og jeg er unormal og pervers. ( )
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 23. november 2006 #27 Skrevet 23. november 2006 Ikke inni men utapå bellatrix! Klær med tær, og jeg syns det er nam å ta på nakne tæs fordi nam slafs! Ikke sleike på de, og ikke vil jeg ha mine sleika heller fordi jeg har fobi mot mine egne føtter Nedtur!
Gjest Bellatrix Skrevet 23. november 2006 #28 Skrevet 23. november 2006 Ikke inni men utapå bellatrix! Klær med tær, og jeg syns det er nam å ta på nakne tæs fordi nam slafs! Ikke sleike på de, og ikke vil jeg ha mine sleika heller fordi jeg har fobi mot mine egne føtter Nedtur! ← Så lenge du bare tar på de så er det da ikke perverst.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 23. november 2006 #29 Skrevet 23. november 2006 Puh! Hadde jeg ikke fin avatar forresten? Bare for å gjøre en ekkel ting enda eklere! Skjønner ikke hvorfor folk synes føtter er ekle nei! De ser da mye penere ut enn feks en nese eller et øyelokk!
Gjest Pax Skrevet 23. november 2006 #30 Skrevet 23. november 2006 Hadde jeg ikke fin avatar forresten? Bare for å gjøre en ekkel ting enda eklere!← :hår: Angrer på at jeg trykket F5 nå, ja.
Gjest Gjesta Skrevet 24. november 2006 #32 Skrevet 24. november 2006 Nå har jeg kommet til en definisjon: Det som er ulovlig eller det staten mener man trenger tvangsbehandling for, er perverst. Alt annet er normalt. Så får man heller tåle å bli kalt pervers hvis man skulle være uenig med loven. Noen steder er jo både anal- og oralsex ulovlig.
Gjest Pax Skrevet 24. november 2006 #33 Skrevet 24. november 2006 Nå har jeg kommet til en definisjon: Det som er ulovlig eller det staten mener man trenger tvangsbehandling for, er perverst. Alt annet er normalt. Så får man heller tåle å bli kalt pervers hvis man skulle være uenig med loven. Noen steder er jo både anal- og oralsex ulovlig. ← Er ikke BDSM klassifisert som en psykisk sykdom, da? Mener å ha lest det.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2006 #34 Skrevet 24. november 2006 Er ikke BDSM klassifisert som en psykisk sykdom, da? Mener å ha lest det. ← Jepp, iverfall i følge ICD-10 (International Classification of Diseases)
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2006 #35 Skrevet 24. november 2006 http://www.who.int/classifications/icd/en/ Kan skikkert letes frem der et sted.
Gjest Bellatrix Skrevet 24. november 2006 #36 Skrevet 24. november 2006 Er ikke BDSM klassifisert som en psykisk sykdom, da? Mener å ha lest det. ← Det er det. Jeg vet jeg får masse pes når jeg sier det, men for meg høres det litt sykt ut også å tenne på smerte eller å bli bundet og tvunget til ting. Selvskading er jo definert som en spykisk lidlse, for meg høres sm ut som det samme.
Gjest Elfrida Skrevet 24. november 2006 #37 Skrevet 24. november 2006 (endret) Tranvestitisme (eller hva det kalles) og fetisjisme står også på den lista....vet ikke hvor perverst jeg egentlig syns det er. Tillegg: altså; jeg syns ikke det er perverst. Endret 24. november 2006 av Elfrida
Gjest Bellatrix Skrevet 24. november 2006 #38 Skrevet 24. november 2006 Fetisjisme kan være perverst. Det kommer an på hva det gjelder.
Gjest Elfrida Skrevet 24. november 2006 #39 Skrevet 24. november 2006 Har du noen eksempler på perverse fetisjer?
Gjest Bellatrix Skrevet 24. november 2006 #40 Skrevet 24. november 2006 Har du noen eksempler på perverse fetisjer? ← Bæsj? Det finnes da tusenvis av fetiisjister så jeg kan ikke komme på noen i farta. Jeg kjenner en som tenner på å tisse på seg, det synes jeg er en smule perverst. Eller jeg vet ikke. Ekkelt i hvert fall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå