Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Hva er den mest normale seksuelle handling du vil kalle pervers?
Gjest Solveigh Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 analsex.. ← Helt enig. Kan ikke fatte hvorfor det skal være så spennende å dytte pikken opp i tarmene som faktisk transporterer avfallstoffer ut av kroppen. Totalt turn-off
Gjest Elfrida Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 (endret) Jeg kan ikke komme på en eneste normal seksuell handling jeg ville kalle for pervers. Perversiteter er sykelige handlinger som i mitt hode stort sett innebærer overgrep mot mennesker eller dyr. Edit: typo Endret 23. november 2006 av Elfrida
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2006 #5 Skrevet 23. november 2006 Jeg kan ikke komme på en eneste normal seksuell handling jeg ville kalle for pervers. Perversiteter er sykelige handlinger som i mitt hode stort sett innebærer overgrep mot mennesker eller dyr. Jeg burde kanskje skrevet "minst unormale" i stedet for "mest normale". Men jeg tolker ordet overgrep som at en av partene gjør noe mot den andres vilje. Er det aldri perverst hvis begge er enige? Hva med dette? Her var begge enige.
Gjest Elfrida Skrevet 23. november 2006 #6 Skrevet 23. november 2006 Hva med dette? Her var begge enige.←Jeg ville sagt at her var begge syke. Hvis noen gjerne vil tisse og/eller bæsje på hverandre så er ikke det perverst i mine øyne. Personlig syns jeg det er ekkelt og grisete, men ikke perverst. Andre ville kanskje vært mer liberale med å bruke ordet pervers, men jeg syns ikke man skal slenge om seg med slike betegnelse på seksuell aktivitet som foregår mellom voksne friske mennesker som forstår hva de holder på med og som samtykker til det.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2006 #7 Skrevet 23. november 2006 Helt enig. Kan ikke fatte hvorfor det skal være så spennende å dytte pikken opp i tarmene som faktisk transporterer avfallstoffer ut av kroppen. Totalt turn-off ← Rumpehullet er trangere, derfor er det deiligere å putte pikken inn der.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2006 #8 Skrevet 23. november 2006 Rumpehullet er trangere, derfor er det deiligere å putte pikken inn der. ← Har du så liten pikk at den må inn i et så trangt hull som rumpehullet for å føle noe?
Gjest Bellatrix Skrevet 23. november 2006 #9 Skrevet 23. november 2006 Jeg kan ikke komme på en eneste normal seksuell handling jeg ville kalle for pervers. ← Enig. For meg er normalt og perverst to motsetninger.
Gjest Pax Skrevet 23. november 2006 #10 Skrevet 23. november 2006 Enig. For meg er normalt og perverst to motsetninger. ← Er også enige med dere... Men så kom jeg til å tenke: Hva er normalt? Ok, jeg liker BDSM (som kanskje noen *host* har fått med seg ) For meg kommer dette inn under bolken "normal sex" (altså flott, spennende, vakkert og samtykkende) mens andre synes kanskje at BDSM er perverst, ekkelt og helt utenkelig. Så så sørsmålet er kanskje ikke hva som er perverst, men hva som er normalt. Eller kanskje det bare er to sider av samme sak. Jeg mistenker at vi aldri vil komme frem til noe svar på spørsmålet, siden det varierer fra person til person hva vi liker og hvor vi setter rammene våre. -----> kjedelig standardsvar.
Gjest Pax Skrevet 23. november 2006 #11 Skrevet 23. november 2006 Hva er den mest normale seksuelle handling du vil kalle pervers? ← Daaaakar, har noen kalt deg pervo, nå?
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2006 #12 Skrevet 23. november 2006 Enig. For meg er normalt og perverst to motsetninger. ← Jepp. Jeg brukte "pervers" som motsetning til "normal". For min del kunne jeg like gjerne skrevet "unormal". Jeg anser det som perverst å like å utføre et overgrep. Helt klart. Og det synes jeg er en fornuftig og håndgripelig grunn for å kalle en handling pervers. Men når noen her f. eks. kaller analsex perverst og illustrerer det med en spy-smiley, så sier vi at det er respektløst etc. Videre sier vi at så lenge ting er frivillige og man ikke skader andre, kan man gjøre hva man vil. (Forøvrig synes jeg spy-smileyen burde fjernes fra KG, men det er en annen sak.) På den annen side så er det mange ting jeg synes er perverse, slik som sex med ekskrementer, sex med døde dyr, hendelsen i artikkelen over, dataanimasjoner av unger, etc. Men disse tingene skader jo heller ingen. Og folk som føler seg støtt av det, kan vel bare holde seg unna. Man kan forsåvidt innvende: jo, endel av disse tingene er skadelige fordi fantasiene øker risikoen for at det skjer i virkeligheten. Og det er jeg enig i at de kan. Men likevel, om en handling er pervers eller ikke avhenger da ikke av hva personen som utfører den eventuelt gjør senere? Egentlig tenker jeg bare høyt. Jeg prøver å finne ut om det er en dobbeltmoral i å si at det er perverst å henge opp en villig person i en kjøttkrok, samtidig som man syter over at andre sier at analsex er perverst. Jeg tror det er en dobbeltmoral her, men at vi aksepterer den fordi det er mange på KG som liker analsex mens det er ingen her som liker å henge opp folk i kjøttkroker. Og da synes vi det er respektløst å støte andre brukere unødig.
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2006 #13 Skrevet 23. november 2006 Daaaakar, har noen kalt deg pervo, nå? ← *ser seg om etter en kjøttkrok til greensky*
Gjest Pax Skrevet 23. november 2006 #14 Skrevet 23. november 2006 *ser seg om etter en kjøttkrok til greensky* ← Hmmm... Hva skal du gjøre med den?
Yme Skrevet 23. november 2006 #15 Skrevet 23. november 2006 Har du så liten pikk at den må inn i et så trangt hull som rumpehullet for å føle noe? ← Haha! Tøffen :-P
Gjest Bellatrix Skrevet 23. november 2006 #16 Skrevet 23. november 2006 Så så sørsmålet er kanskje ikke hva som er perverst, men hva som er normalt. Eller kanskje det bare er to sider av samme sak. ← Ja, om man spør om det han man en reel problemstilling og et utgangspunkt for diskusjon.
Gjest Bellatrix Skrevet 23. november 2006 #17 Skrevet 23. november 2006 Jeg personlig ser ikke på bdsm som perverst, men jeg ser på anal sex, sex som omfatter urin og sex med dyr eller barn som perverst.
Gjest Pax Skrevet 23. november 2006 #18 Skrevet 23. november 2006 Alt som jeg ikke tenner på er perverst.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 23. november 2006 #19 Skrevet 23. november 2006 Hva med tåser, er de pervo? (ja det var meg under hemmelig dekknavn, skyt meg)
Gjest Bellatrix Skrevet 23. november 2006 #20 Skrevet 23. november 2006 Alt som jeg ikke tenner på er perverst. ← Nettopp. Alle som gjør ting jeg ikke vil er perverse og alle som ikke gjør det jeg gjør er kjedelige.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå