Viburnum Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 God morgen Etter en tids prøving vil jeg begynne med temping for å få litt mer oversikt over syklusen min. Har skaffet meg termometer med to desimaler, men jeg lurer på hvor dere måler? Munnen, under armen, skjeden, endetarmen? Takker for svar
Gjest gjesta Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Jeg temper vaginalt, da jeg ble tipset om at dette ga mest riktige og jevne resultater. Slik jeg har forstått det, så er det veldig viktig at man temper med EN GANG man våkner om morgenen (etter min. 3 timer søvn), til samme tid hver dag, og at man har minst mulig bevegelser før man temper. Du finner en del info her. Lykke til med tempingen
Susan Sto Helit Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 Temper ikke lenger, men tempet vaginalt. (Lettest å få et sikkert resultat på den måten. )
Apple- Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Jeg temper i munnen (langt innunder tunga) - funker kjempebra! Det viktigste er at du temper på samme sted hver gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå