Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man er interessert i å finne ut så mye som mulig om f.eks. en person, hvordan er letteste måten å gjøre dette på på nettet?

Jeg har lett på de vanligste søkemotorene, og på lokale sider der vedkommende bor, uten treff. Dette er ikke en person som er profilert eller engasjert i noe spesielt, og finnes derfor ikke innen nyheter o.l.

Men jeg vet at vedkommende og vedkommendes venner blogger mye, og at det finnes blogger der jeg trolig finner det jeg leter etter. Men hvordan søke??

Har søkt på navn og stedsnavn innen ulike bloggportaler (f.eks. VG blogg) men aner jo ikke hvilke blogger de evt. har...

Det er et bilde jeg er på jakt etter, så jeg kan finne ut hvem vedkommende er!!

Har bare navn, tlf.nr., bosted osv., men aner ikke hvem personen er, og det er noen jeg skal ha truffet/sett... Det blir innviklet å forklare noe mer, men det er iallefall viktig for meg.

Noen gode tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du om personen blogger under fullt navn? For hvis ikke så finnes det MANGE blogger her i Norge. Detta hørtes ut som litt av et detektitivarbeid. Du får bare begynne på blogspot.com, nettdagbok.no, bloggrevyen.no, enjoydiary.com og bare lete deg fram... hehe... det kommer nok til å ta noen år. Jeg tror heller jeg bare ville spurt mennesket, om det er mulig :P

Det hadde hjulpet om du visste HVA slags blog vedkommende har da. Blogspot, blog på eget domene... osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...