Anglofil Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 (endret) Ja, som noen av dere kanskje husker så ble jeg fryktelig betatt av Tornefuglene for 2 år siden. Jeg så vel den serien kanskje 20 ganger i strekk eller noe slikt, jeg ble aldri lei. Vel, siden den gang så har jeg alltid hatt lyst til å se The Thorn Birds: The Missing Years. Vel, jeg tok meg en tur innom Platekompaniet, bare for å titte, og der, mellom alle dvdene, sto den; Tornefuglene - de tapte årene. Det skal sies at jeg så denne filmen bare noen dager før på Free Record Shop, men der kostet den 250 kr, noe jeg synes var en litt stiv pris. Men ihvertfall; jeg holdt nesten på å hoppe av glede da jeg så den igjen. Og på Platekompaniet kostet den bare 99 kr. Ville bare meddele dette til alle dere Tornefuglene-fans der ute. Mvh Yvonne Endret 22. november 2006 av yvonne
Gjest Kermit Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Hehe, ja da ble du vel happy tenker jeg. (Hvor ble det forresten av den Richard Chamberlain avataren?) Jeg synes De tapte årene er en ok serie, men det var rart å plutselig skulle forholde seg til en annen Meg.
Anglofil Skrevet 23. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2006 Ja, helt enig, derfor ble jeg også rimelig skuffa da jeg så denne filmen, ble liksom ikke det samme. Den avataren har jeg her et sted, mon tro hvor den er, men den går det ann å finne igjen. Mvh Yvonne
orakel Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 The missing years har ingenting med boken å gjøre. Det er bare et dårlig forsøk på å melke mer ut av serien (evt. Chamberlains karriere). bortsett fra Richard Chamberlain er det dårlige skuespillere og billig produksjon. Ikke samme klassen over den serien dessverre.
Anglofil Skrevet 23. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2006 Helt enig! Boken er kjempefin, så ja, jeg ble veldig skuffa da jeg så denne filmen. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå