Gå til innhold

McDonald's eller BurgerKing?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har litt delte meninger men valgte mc donalds siden jeg har vært tilhenger av de i mange år.

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Har aldri sett en BK en gang!

Skrevet

MacDonald's. De har alfor mye løk på BurgerKing.

Skrevet

Liker ingen av stedene (og etter at jeg så Supersize me, ble jeg enda mindre fan...) Men jeg syns BurgerKing har bedre burgere. Og en litt mer tiltalende profil på en eller annen måte.

Skrevet (endret)

Det meste på Mc Donalds smaker papp (men det kan fint etes :-D), Burger King har jeg ikke vært på enda, tror jeg.

Så da blir det Mc Donalds.

Endret av d'Arc
Gjest Norwegian Blue
Skrevet

McDonalds, for der har de McFlurry. nammm.

Skrevet
McDonalds, for der har de McFlurry. nammm.

med nonstop og oboy :hjerte:

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Mækkærn, uten tvil! Liker kyllingburgerne godt, jeg.

Foreløpig trekker jeg følgende konklusjon: McDonald's-brukere er størst i kjeften. BK har flest stemmer, men ingen har stått åpent fram ennå. ;)

Gjest Fruktfat
Skrevet

ble burger king. måtte tenke litt, og fant ut at når jeg tenker på mækkern tenker jeg på bløt (pommes frites) og myk mat, mens BK assosierer jeg med sprøere (ferskere?) mat.

og BK pga løkringene.

men de stiller omtrent likt; burger king har best kylling burger, og mcdonalds har best fiskeburger.

Skrevet (endret)

Burger King: Bedre milkshake (pga. mer sjokoladesmak og drikkbar konsistens), saftigere og større burgere samt sprøere pommesfrites.

Endret av Sprilla
Skrevet

BurgerKing, rett og slett fordi jeg liker gluten!!

Skrevet

Burger king er best, men som regel så havner vi på Mc donalds for det er nærmest.

Skrevet
Burger king er best, men som regel så havner vi på Mc donalds for det er nærmest.

Signerer!

Skrevet

Burger King, burgerne der smaker ihvertfall noe, pluss at de har bedre løk og tomat. Også har de den gode, gule sausen man kan blande i ketsjupen.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg er ikke begeistret for noen av dem, men må jeg velge så velger jeg Burger King.

Skrevet

Burger King. McDonalds smaker jo ingenting.

Skrevet

Ingen av stedene, men hvis jeg må velge blir det Burger King.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Aldri sett en BK engang. Liker Mækkærn mat jeg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...