Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Nå på vinteren elsker jeg å kjøre på ski.....og hater å fryse. Har derfor invistert i et undertøysett (bokser + trøye) i myk kløfri ull. Men jeg må fortsatt bruke bh/sportstopp under denne trøya, og da blir det fort litt kaldt på puppene. Blir jo litt varm og svett når jeg kjører ned, og litt kaaaald i heisen.

Så derfor lurer jeg på, finnes det bh/sports-bh/sportstopp i ull??? Hvor kan man i tilfelle få kjøpt dette ? :-?

PiPo

Videoannonse
Annonse
Skrevet
BH I ULL

BARE TULL

:wink:

Tull med ull?? :o

Ne-hei. iskalde pupper, det er tull det :Nikke:

Skrevet

Har aldri hørt om BH i ull. Høres helt forferdelig ut, men det kan jo være fordi jeg ikke klarer å bruke noen som helst i ull rett på kroppen, ikke en gang kløfri.

Gjest Anonymous
Skrevet

det er viktig å ikke fryse på puppene, og ettersom de består av mest fettvev, så er det lett å gjøre nettopp det.

har ikke funnet noe annet som hjelper enn å ha en litt større bh og så legge noe varmt inni. har du noen myke gode ullvotter, så legg dem over puppene. på lange turer på vinteren har (hele dagen og lenger) jeg også ekstra beskyttelse i skrittet, hvor man har ganske høyt varmetap. dette anbefales menn også!

*ravna*

Gjest Anonymous
Skrevet

hva med å ta et skjerf utenpå bhèn?

Skrevet

Hva med å ta ulltrøye innerst, og sports-bh utenpå? Det fungerer aldeles strålende både for meg (som har små pupper), og for mamma'n min (som har betydelig større...). ;)

Skrevet

ull rett på kroppen høres helt grusomt ut, men hvis du liker det så... finnes det ikke amme-innlegg i ull? de burde vel gjøre nytten?

Skrevet

Ulltrøyene mine er helt fantastiske. De har et tynt lag bomull på innsiden, så de klør ikke i det hele tatt. Jeg kunne ikke bruke noe annet da jeg var mindre, men nå har jeg blitt mer "herdet" - kan faktisk gå med ull rett på kroppen uten å klø meg tussete. Jeg aner dessverre ikke hvor man kan få tak i disse trøyene, det var naboen vår som drev med homeparties tidligere som skaffet dem.

Gjest Zalomine
Skrevet

Ull rett mot kroppen går helt fint det. Men det avhenger litt av ulla da, men jeg sover på et teppe av ull, helt uten klær. Det klør bare når jeg er veeeldig svett :oops: Ullstilongs bruker jeg uten at det klør. Og lammeull er deilig rett mot kroppen.

Men strikkagenser i litt "hard" ull, det takler jeg ikke rett mot kroppen nei.

Trur nok forslaget om ammeinnlegg i ull er noe av det beste jeg har sett her, eller også bh utenpå trøya. Personlig har jeg ofte droppa hele sports-bh'n når jeg har gått på ski (særlig fordi jeg altså glemte den igjen hjemme sist påske...) For lille meg går det fint, men jeg skjønner godt behovet for å bruke dem, gjør gjerne det selv også.

Håper du finner en løsning som passer for deg. Mulig at spesialforretninger for turklær selger bh i ull? Det finnes jo i alle fall ulltruser, så jeg på tv'n her en dag.

• 8 måneder senere...
Gjest Petruska offline
Skrevet

Så faktisk en ull-sportsBH avertert i et blad, men husker ikke merket! Den var ganske dyr, men det er i hvertfall noe jeg ønsker meg til vinterlige utendørsaktiviteter. Skal prøve å finne ut hva merket var. Ang. kløing så pleier ullundertøy av bra kvalitet å være behandlet på en måte som gjør at det ikke klør. Omtrent som baby-ull!

Gjest Anonymous
Skrevet
Så faktisk en ull-sportsBH avertert i et blad' date=' men husker ikke merket! Den var ganske dyr, men det er i hvertfall noe jeg ønsker meg til vinterlige utendørsaktiviteter. Skal prøve å finne ut hva merket var. [/quote']

Det var sikkert den jeg linket til, så nemlig også den i et blad. Og den er jo ganske dyr.

Gjest Petruska offline
Skrevet
Det var sikkert den jeg linket til, så nemlig også den i et blad. Og den er jo ganske dyr.

Ja, den var det! Tusen takk Julienne! Leste ikke innleggene godt nok før jeg svarte... :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...