Gjest mona26 Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Jeg hadde en kjæreste da jeg gikk på ungdomsskolen, ca 12 år siden. Han var et år eldre enn meg og gikk på samme skole. Det var noe helt spesielt mellom oss, han var også den første jeg hadde sex med, bare 14 år gammel, og det var helt fantastisk. Jeg husker ikke hva som skjedde mellom oss, vi gled bare mer og mer fra hverandre uten noe dramatikk. Men det går ikke en dag uten at jeg tenker på ham. Møtte ham en gang et par år etter, han sa at det aldri hadde vært noen andre for ham enn meg, og vi rota litt.. Dette er også mange år siden. Aner ikke hva han driver med nå, det eneste jeg vet er at han har kjæreste, og det har jo jeg også. Men jeg klarer bare ikke å glemme ham. Drømmer om ham om nettene, mange ganger i uka, og hver gang drømmer jeg at jeg endelig treffer ham igjen etter så lang tid. Jeg savner ham så det gjør vondt, og kommer alltid til å elske ham så mye at det er vanskelig å bare la det ligge. Trodde jeg skulle komme over ham etter hvert- men nå har det gått 12 år. Hva skal jeg gjøre?
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Vet du hva? Jeg var sammen med en gutt da jeg var 18. Å herregud å forelsket jeg var! Vi hadde det helt fantastisk sammen... Og det ble slutt. Jeg var knust og deprimert i lang tid. Nå har jeg samboer, vi planlegger å gifte oss og å få barn sammen. Han er en fantastisk mann og jeg elsker ham - det er han jeg vil ha. Men det går ikke en eneste dag uten at A er i tankene mine! Jeg har truffet ham tilfeldig noen ganger, og får jeg traff sambo skjedde det et par ganger at vi tilfeldigvis var på samme fest, og endte i samme seng. Når jeg ser ham, får jeg vondt i magen. Han er jo min første kjærlighet. "Min første kjærlighet/gjorde mer for meg/enn du noen gang kan forestille deg" - det ligger noe i det, altså!
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Det er fullt mulig at det faktisk finnes noen som er ment for hverandre. Vi kan ikke bare utelukke det. Man må gripe sjangsen når man har den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå