Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Velværeforum og ikke hus og hage ja.... Hmfp...

*tusler ut*

Endret av Titti72
Skrevet

Hvilket bruksområde?

ArtDeco har en øyeskyggebase som en del har ment er veldig fin, hvis det var det du tenkte på.

Skrevet (endret)

Hvis det er til bruk under foundation, så har både Elisabeth Arden og Clarins ganske gode primere.

Synes vel EA sin er best ("Good morning skin serum" tror jeg den heter), da den er litt mer flytende og lettere å fordele.

Endret av Shoegal
Skrevet

tenkte slikt til på å bruke på øyenvippene..

hva er det egentlig den gjør? burde man bruke en gang i blant for å bevare øyenvippene?

Skrevet

Slenger meg på her. Øyevippene mine trenger pleie :(

Skrevet

primer fra Guerlain synes jeg er helt fabelaktig supergod :smilorange: Så er den ganske rimelig på SN :sjarmor:

Til og med diorshow holdt seg der den skulle etter en lang natt med dansing :klappe:

Skrevet

hvordan bruker man sånn?

Skal man bare ta på som mascara og mascara oppå?

Mine vipper er noe dritt, de liker å byttes ut samtidig nesten :( Og jeg har ikke mange vippene nå. De er ikke bøyde og det er tynne :(

Vil primeren hjelpe på å styrke de?

Hjelper det ekstra om jeg bruker primeren uten mascara? Eks dager hvor jeg bare daffer hjemme?

Skrevet

Jeg tar først primer på som en mascara, så tar jeg mascara etterpå. Vet egentlig ikke om primeren skal tørke først eller ikke, begge deler funker for meg. Den styrker vist vippene også. Leste i en gammel tråd at noen brukte primer om natta, så det kan jo være verdt et forsøk?

Jeg kan prøve å sove med primer i natt. Merker jo ikke resultater over natta da, men finner ut om det er ubehagelig eller ikke :ler: (klarer ikke sove med mascara i allefall..)

Jeg var og fikk farget og buet vippene permanent på torsdag, og resultatet ble kjempebra :sexy:

Skrevet

Da har jeg kjøpt primeren !

Så ikke bilde av den men hvis det funker er det bra. Men er den hvit eller gjennomsiktig?

Skrevet
hvordan bruker man sånn?

Skal man bare ta på som mascara og mascara oppå?

Mine vipper er noe dritt, de liker å byttes ut samtidig nesten :( Og jeg har ikke mange vippene nå. De er ikke bøyde og det er tynne :(

Vil primeren hjelpe på å styrke de?

Hjelper det ekstra om jeg bruker primeren uten mascara? Eks dager hvor jeg bare daffer hjemme?

Det er uansett veldig viktig å fjerne all sminke hver kveld før du legger deg. Hvis ikke tar øyenvippene dine skade av det.

Skrevet
Da har jeg kjøpt primeren !

Så ikke bilde av den men hvis det funker er det bra. Men er den hvit eller gjennomsiktig?

Den er mer hvitaktig, så ser litt rart ut å gå med bare den :ler:

Skrevet

men hjelper det noe med primer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...