Gå til innhold

Akvariet i Bergen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann!

Lurte på om det er noen som har hørt om at det er blitt arrangert bryllupsfest på Akvariet? De har arrangementer og alt sånt der ute, men jeg vet ikke om det er stedet for bryllup. Vi er te etter et spesielt sted. I utgangspunktet så vil vi ha det på fjellet, men nå som vi har kjøpt leil og andre ting planlegges så lurer vi på om vi skal gjøre det her i byn likavel. Og da nevnte mannen at det hadde vært kult å ha det på Akvariet. Jeg vet liksom ikke jeg da... :-?

Noen som gjør seg noen tanker på dette? Hadde det kanskje vært lit stilig, eller er det for sært...?

Må jo bare si at det er biologi jeg driver med og er megainteressert i, så jeg er masse på akvariet selv med studiene... :roll:

Klem fra forvirret

Magnhild

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Joda,- jeg kjenner et par som giftet seg der for noen år siden. Etter hva jeg har hørt ble det en stemningsfull og spesiell feiring.

Det er sikkert bare å ringe dit og høre.

Skrevet

Jeg har vært på julebord der en gang. Kan tenke meg at det også må være kjempefint til bryllup. Rammen rundt er jo bare helt fantastisk. Ring akvariet og sjekk da vel. :P

Skrevet

Heisann! :lol:

Takk for tips.

Nå vet jeg det at de arrangerer bryllup der ute, men er litt mer ute etter reaksjoner på dette. Synes dere her inne at det blir for 'sært'? Det er jo et spesielt sted å arrangere noe sånt på ikke sant, så derfor så er jeg litt i tvil. Vet ikke om jeg vil få den spesielle følelsen denne dagen skal gi. Kanskje, men jeg vet ikke.

Hva tror dere?

Klem Magnhild

Skrevet

Det er ikke for sært! Tvert imot.

Tenk da å ha festen der med et maritimt tema. Da jeg var på julebord der, fikk vi velkomstdrinken blandt akvariene og vi kunne se på fiskene, før vi gikk opp i festsalen. De hadde pyntet med lys langs akvariekanten. Skikkelig stilig. :P

Skrevet

Hei turi!

Faktisk så dekker de til festbord også i Rotunden som er der fiskene er. Hadde vært litt stilig. Vi blir ikke så alt for mange og da tror jeg kanskje festsalen vil bli så alt for stor... Jeg vet ikke jeg, men jeg tror kanskje at Rotunden hadde vært litt stilig...

magnhild

Skrevet

Det kan jo være minst like stilig. Dette må du jo bare sjekke ut. Har du ringt akvariet?

Skrevet

Dette høres jo kjempetøft ut! Syns slettes ikke det blir sært. Og når bilologi er en "del" av deg og brudgommen også vil ha det der, er det vel ikke noe å spekulere på..?

Veldig originalt :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis du studerer biologi må det jo være flott å ha det på Akvariet! Tror det kan bli veldig fint dersom det blir dekket inne med de store akvariene. Imidlertid var jeg på julebord på Akvariet for to år siden, men ble ikke overbevist mht. maten...synes ikke den var spsielt god (fisken var råd inni, salaten var veldig ordinær etc.). Hørte om noen som var der på julebord i fjor (2002), og da hadde det heller ikke vært noe særlig. Men det kan jo være det blir annerledes med bryllup. Vi hadde julebordet inne i festsalen (ble visst for mange til å ha det inne med akvariene), og det lokalet var helt greit, men ingenting mer.

Skrevet

det både flott & stemningsfullt å ha tilstedning på akvariet. Jeg vet også at det tidligere er tatt i bruk dette steinhuset som ligger rett utenfor inngangen til festiviteter. Jeg har aldri vært der inne men det sies at det er flott.

Du sier dere er på jakt etter et litt spesielt sted til feiringen. Galleri Nygaten er jo et kjempeflott sted og ikke minst et stemningsfylt lokale - og helt sikkert mer romanisk enn Akvariet.

Par bilder: http://www.gallerinygaten.no/

http://radiobergen.org/galleri/oldindex.html

Skrevet

Galleri Nygaten er jo kjempeflott! Finner neppe noe mer spesielt i denne byen. :P

Men er ikke det veldig dyrt?? :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Åh ja!!! Galleri Nygaten er bare helt utrolig! Var der en gang de hadde pyntet med masse levende lys. Helt vanvittig flott!

Skrevet

Galleri Nygaten er helt utrolig nydelig, men siste prisen jeg hørte var 16000 for å leie. Så må du betale all mat og det i tillegg! De bruker hotell norge til catering.

Ganske så dyrt... Vi endte opp med Kommandant boligen. Passet veldig bra siden brudgommen jobber i forsvaret og skal gifte seg i unnifoerm :D

Men akvariet høres jo utrolig stilig ut!! Ville godt for det jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...