Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Påbesøk
Skrevet

Ble litt skremt av en potensiell kjæreste her en kveld. Har blitt kjent med en mann som jeg har truffet noen ganger, vi er ikke kjærester, men har datet litt en stund. det begynte med at vi traff hverandre pga av like interesser.

Vi fant fort tonen og jeg har utviklet sterke følelser for fyren.

Jeg er usikker på hva han føler for meg og jeg vil ikke spørre han direkte.

En kveld inviterte jeg han hjem til meg etter at vi hadde hatt en koselig middag ute. Vi hadde det fint, pratet om alt og ingenting. Jeg gikk på badet en liten stund, da jeg kom tilbake var han sovnet i stolen. Jeg vekket han og tydeligvis sinnet hans. Han ble uforklarlig sint og det var ikke noe fint det som kom ut av munnen hans. Tilslutt fòr han på dør. jeg satt igjen i sjokk.

Neste dag ringte han og ville treffe meg. Vi var ute og tok en kopp kaffi, han prøvde å forklare hvorfor han var blitt så sinna. Han mente jeg måtte ta litt av skylden siden jeg hadde vekket han. Jeg synes det hele virket merkelig, men gikk ikke inn i noen diskusjon om temaet. Siden jeg liker fyren svært godt, skiftet jeg tema og vi hadde det koselig og harmonisk.

Vi forlot hverandre som som venner. Siden har jeg bare snakket med han på tlf og noen sms. Han forteller meg at han liker meg godt, men ikke noe mer om vi skal treffes igjen etc.

Tilfeldigvis traff jeg en felles bekjent av oss i dag. jeg spurte han forsiktig om dette sinnet som jeg hadde opplevd. Han fortalte at jeg ikke måtte ta dette personlig, fyren hadde tidligere slått samboerne sine, skjellt ut folk for ingenting og var svært sjalu.

Liker ikke utviklingen dette har tatt. Er begynt å bli alvorlig glad i fyren, og når han er i godt humør har vi det kjempefint sammen.

Hva gjør jeg...og.hva synes dere om slik oppførsel?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Once a wifebeater, always a wifebeater.

Du har fått to røde flagg. Bruk huet i stedet for hormonene, og kom deg vekk.

Skrevet

Tror du skjønner innerst inne at dette ikke er en fyr du bør satse på. Avslutt dette før det blir VIRKELIG vanskelig å komme seg unna!

Dette er ikke "normal" oppførsel i det hele tatt :overrasket:

Skrevet

Spring?

Eller vil du ha en type som brøler og slår? Hvorfor skulle du være den heldige som han behandler som en prinsesse siden han allerede har begynt å brøle, og i tillegg gir deg skylden?

Skrevet

Jeg hadde snudd med en gang!

Det er ikke noe jeg ville tatt sjansen på i det hele og det store visst han har slått før, eller blir sint uten grunn er noe jeg ikke kunne ha levet med.

Jeg har selv blitt slått, så jeg er veldig obs på signalene.

Han var og veldig sint og jeg trodde det var bare sinne. Det tok 3 år før han slo.

Men jeg kunne like gjerne vært uten de 3 årene.

Vær forsiktig

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Jeg sier som de andre her: Kom deg unna!

Skrevet

Jeg ville skygget banen, helt klart. Men han viser i det minste hvordan han virkelig er etter bare noen få dater, og han blir ganske sikkert verre når han blir varm i trøya.

Siden han har slått sine tidligere kjærester, er det noe som får deg til å tro han ikke vil slå deg?

Han la faktisk skylden på deg for at han ble så sint. Fordi DU vekket han! Nei, vet du hva, han er ikke vettug.

Skrevet
Han fortalte at jeg ikke måtte ta dette personlig, fyren hadde tidligere slått samboerne sine, skjellt ut folk for ingenting og var svært sjalu.

Dette trenger du vel ikke hjelp til å tolke vel?

Du holder deg jo selvfølgelig langt unna han.

Gjest Påbesøk
Skrevet

Takk for svar. Jeg ser helt klart at dette ikke ser bra ut. Men det hjelper meg at andre ser det samme. Fordi vanligvis er han tilsynelatende verdens hyggeligste og omsorgsfulle fyr. Vi prater sammen om alt mulig, og jeg fikk vel et sjokk den kvelden. Han hadde drukket litt, så jeg lurte på om det var alkoholen som fikk han så hissig. Men desverre, han andre fortalte at han var like ukontrollert i edru tilstand og spesielt hvis dama hans pratet for mye med andre.

Det jeg opplevde er stikk motsatt av inntrykket jeg har fått av han tidligere.

Og jeg trenger kanskje et spark bak siden jeg er forelsket og da blir man bortforklarende..

Skrevet

Han er nok ikke noe å sjanse med videre, kom deg unna.

Skrevet

Spiller ingen rolle om det er alkoholen som gjorde det. Og som du sier, han andre har bekreftet at fyren er like ille i edru tilstand.

Og at du ikke skulle ta det personlig? Da må han jo mene at det er ikke deg, men at fyren bare er hissig og voldelig, eller?

Du vil ikke ha en sånn fyr, jeg lover deg. Det blir bare verre jo varmere han blir i trøya.

Han kan være verdens greieste, men ikke som kjæreste. Kun som venn uten intimkontakt.

Skrevet

Kom deg unna han fortest mulig, vær glad du fant det ut før det ble alvor mellom dere.

Skrevet

Det at han blir sint er ikke ett problem i seg selv, det som får mine varsellamper til å blinke er det at han umiddelbart prøver å legge skylden over på deg. Hadde han vært en vanlig fyr med mye temperament, ville han også hatt selvinnsikt nok til å skjønne at han overreagerte her. Og når du i tillegg har fått høre at han er voldelig og sjalu av seg, så bør du være svært forsiktig.

Skrevet

Her vet du vel egentlig svaret selv: Dropp ham fortere enn f... Om du ikke har lyst til å bli mishandlet da...

Skrevet

Ikke noe mer å tenke på dette. KOM DEG UNNA!! Men for all del gjør det på en litt fin måte hvis du får det til. Du vet jo ikke hvordan han vil reagere.. Så du bør kanksje få til en flytende overgang, og passe på at dere ikke møtes. Hvis du greier det.. Lykke til!

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Dump han på en cafe eller offentlig sted isåfall. Litt skummelt å trigge han hjemme hos en av dere uten vitner?

Skrevet

Slike menn er mestere i å lure kvinner. Psykopattendenser!

Det eneste riktige her er å komme seg unna, jo før jo heller.

Gjest Påbesøk
Skrevet

Hans reaksjon skremte meg veldig, men det som virkelig ble en tankevekker for meg var min egen reaksjon.

Jeg var veldig snar med å beklage at jeg hadde irritert han, og satte alt inn på å få han i godt humør igjen. At jeg hadde lagt episoden bak meg, at det var ikke noe å bry seg om osv. Føler at han tatt helt styringen på meg. Jeg er vanligvis en ressursterk dame med bein i nasa. Nå føler jeg meg helt lammet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...