Gå til innhold

Fotograf pris

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer litt på hva slags pris dere har fått fra fotograf? Både bryllupsbildene og fotograf under selve festen er interesangt. Syntes prisen vi fikk fra vår fotograf kanskje var litt stiv, så derfor lurer jeg på hva som egentlig er vanlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En venninne av meg giftet seg nettopp og betalte 5000 kr for dette:

Prøvefotografering i studio og prøvebilder i svarthvitt (ca 10 stk), fotografering på dagen ca 1 time, album med noen-og-tredve bilder i imitert skinn.

Selv skal vi prøve å hyre en god amatørfotograf, men vet ikke pris enda.

Bilder på festen: Har du ikke en kjenning/slektning som er god til å ta bilder, og har et relativt bra kamera? Vi skal ha nabogutten som går media og kommunikasjon til å ta bilder på bryllupsfesten... Han er selvsagt ikke proff, men tror det blir bra bilder jeg. Men selvsagt, har du råd til det, så er det jo flott med proff fotograf på bryllupsfesten... :)

Mvh Gifteklar :)

Skrevet

Vi betaler ca 6000 for fotografering og 18 bilder i album.

Skrevet

Jeg sendte en mail til en av byens mest kjente fotografer og spurte hva det "vanligvis" koster for bryllupsfotografering. Jeg var selvfølgelig inneforstått med at det kommer helt an på hvilken pakke man bestiller, men ønsket et overskudd. De svarte meg at mellom 1200-5000 var vanlig. Jeg forstod det slik at i de 5000 var fotografering i kirka også inkludert (men ikke på festen, tror jeg...).

Skrevet

Ok. Vi har kun fått pris på vanlig bryllupsfotografering (ikke bilder i kirken) og den er på det dobbelte av hva jeg har fått til svar her. Så da tok jeg vel riktig når jeg syntes den prisen var noe i overkant av hva vi trodde det kostet. Men hun er en utrolig dyktig og kjent fotograf da. Hm.

Skrevet

Oi! Fikk tilbud fra fotograf i går, billigste løsning med bare brudebilder i album (20 bilder) kom på 7000,- Andre løsninger med forberedelse, vielse og bilder etterpå kom på opptil 15 000,-

Skrevet

Vi betalte ca 10.000 for fotografering i 1 1/2 time, 30 bilder og et litt fancy album da vi giftet oss i sommer.

Men dette er kjente fotografer som er veldig flinke på nettopp bryllupsfotografering.

Kunne fått fotograf hele dagen, men da hadde det kostet mye mer.

Er veldig glad for at vi valgte noen vi kunne være trygge på, og ikke sparte på akkurat dette!

Skrevet

Vi betalte 5200 for fotografering og 24 bilder i album, hun var ikke kjent som så mange trekker frem her, men meget dyktig på jobben sin. Vi synest det var vel verdt pengene!!

I tillegg fikk vi 20% avslag den første måneden etter at vi mottok albummet, og 15 den etter der igjen!!

Skrevet

Vi skal bare betale for papiret bildene skal printes på! Synes vi er kjempeheldige, som får min gudfar til å ta bildene. Han er fotograf, og gir oss dette i bryllupsgave. Tror det blir bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...