Rosenrød Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Noen som har prøvd dette kosttilskuddet? Har litt lyst til å teste det.....
Gjest Blanca Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Tror ikke noe på det Et variert kosthold (kanskje tilskudd av omega-3 eller tran om du spiser lite fet fisk) tror jeg gjør samme nytten. Skeptiske Blanca...
Rosenrød Skrevet 22. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2006 Hehe, det er lov å være skeptisk! Men er det ikke omega 3 i disse kapslene? Eller husker jeg feil?
Gjest Blanca Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Jo, men produktet er dyrere enn mange andre kapsler med omega-3
Gjest Deception Skrevet 22. november 2006 #6 Skrevet 22. november 2006 Tror det kostet mellom 250 og 300 for en måneds forbruk, og det er virkelig i meste laget. Men når de markedsfører det som et kosttilskudd for "hud og hår" går mange på... Vanlig Omega3-tilskudd, samt makrell i tomat på skiva, og gjerne laks til middag så ofte du klarer er mine anbefalinger.
skanky Skrevet 22. november 2006 #7 Skrevet 22. november 2006 Jeg dro med meg en pakke sist jeg vaste rundt og handla mat, fikk sjokk da jeg kom i kassa og skulle betale. Men det er jo bare typisk uøkonomiske meg å kaste alt slags tull i handlevogna uten å sjekke prisen.. Har ikke lest hva de inneholder, men tipper en flaske tran hadde gjort samme nytten! Men jaja, da får jeg vel prøve disse pillene i en måned og se hva som skjer. Kan vel ikke skade uansett Skal holde dere oppdatert, hvis noen er interesserte.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 22. november 2006 #8 Skrevet 22. november 2006 En flaske tran hadde nok gjort samme nytten ja. Utrolig hva folk lar seg lure av!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå