Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor må menn kommentere alle damer som er pene. Hvorfor må de kommentere hvor fine de er? Store fine pupper, fin rompe.

Grr, blir så sinna. Er ikke jeg fin nok lenger jeg da?

Samboeren min har en kompis, og de sitter hele tida og girer opp hverandre hver gang de ser ei fin dame. Er ganske drittlei etterhvert. Tror ikke jeg gidder mer snart. Har sagt det til han og på en spøkefull måte at han ikke trenger meg da. Men da sier at han jeg må kutte ut, for det er meg han elsker.

Mannfolk tenker jammen ikke langt altså. :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke sikkert at kjæresten din mener noe med det vettu. Og at han ikke "tørr" noe annet fordi kammeraten hans er der og han vil jo ikke virke som en tøffelhelt.

Men visst det plager deg syns jeg du skal si det dirkete og ikke spøke med det. For det er ikke sikkert han skjønner at det plager deg da vettu. Snakk med han hvertfall.

Som vi alle vet er ikke mannfolk genier og skjønner alt hva vi mener

Skrevet

Samboeren min er også fæl til å kmentere speisiel andre damers pupper. Ikke til kompiser, men til meg. Sa fra her en dag til han. Gav han et eksempel på hvrdan han hørtes ut når han setter igang, og etter det har jeg ikke hørt et kny om diverse puppestell. Det er ikke alltid de tenker seg om før ordene plumper ut av munnen deres :ler:

Skrevet

Støtter opp under dere! Kanskje det bare ligger i deres natur. Min samboer MÅ bare se på Tone D Aaberge! Man føler seg som en ganske flott og sexy kvinne i joggebukse og t-skjorte, der man sitter i sofakroken på en fredag etter trening - mens samboeren bare MÅ se på "skal vi danse" der vakre Tone danser lettkledt og erotisk på lette ben... :ler:

Ta deg en trøstetitt på linken i innlegget om "hvilken mann vil du ha"! Mye fint å beskue der! Her må vi bare slå tilbake med samme mynt!

:klem:

Skrevet

Jeg har gitt klar beskjed til min mann at kommentarer om andre damer får han holde for seg selv. Er så drittlei denne utseendefokuseringen menn har. Når min mann forteller om en samtale med en annen dame så må han alltid ha med hvordan hun så ut. Vanlig, litt kraftig, flott, dukkeansikt. Som om jeg bryr meg!! :forvirret: Fortell heller om hun var ok, morsom, grei. _Det_ vil jeg gjerne vite.

Har prøvd å fortelle han at det blir slitsomt. Jeg går da ikke rundt å kommenterer utseendet til andre menn. Jeg _vet_ at menn ser på flotte kvinner, jeg vet at min mann er som menn flest, men jeg behøver ikke å få det inn med teskje....

Skrevet

Min samboer kommenterer ikke andre damer overfor meg, han - med mindre jeg begynner. For jo, han er enig i at Beoncey (eller "bouncey", som han kaller henne :ler: ), Berte Rommetveit og dess like er sexy, men han sier aldri noe først. Tror han ble avvent av sin forrige samboer, ekstremfeministen. :ler:

Skrevet

Men ellers blir det jo en del kommentering av lettkledde damer når vi har gutta på vorspiel, men det plager meg ikke nevneverdig - jeg er minst like aktiv i diskusjonen som dem. Har kanskje noe med at jeg alltid har hatt flest guttevenner..?

Gjest Gjest_trine_*
Skrevet

Jeg skjønner at jeg er ganske heldig akkurat der.....-) min samboer kommentere aldri andre damer foran meg, og har aldri gjort det. Og han gjør det heller ikke dersom jeg er tilstede selv om han er med gutta.

Jeg synes det er respektløst å kommentere ivei om hvor deilig andre damer er. So what om de er det da, hva er det de vil oppnå med å fortelle det til samboer? en ting er å prate om det med kompiser, slik vi også gjør med veninner på spøk, noe annet er å sitte en fredagskveld og måtte se på en program fordi det er en pen jente der. Det er jo håpløst mener jeg. Og respektløst, og er med på å gjøre kjæresten usikker. Dårlig gjort. Prøv motsatt, gi igjen med samme mynt, kommenter alle de kjekke gutta - da tror jeg de tenker seg litt om. Ofte må de smake sin egen medisin :ler:

Skrevet

Personlig har jeg ikke noe problem med det, men nå er det finslige komentarer mannen min kommer med også, og de er skjeldne. Vi diskuterer det ofte sammen, (jeg søker oppklaring på hvorfor alle menn sikkler over x foreksempel), men han bringer det skjelden opp alene.

Men om dette plager deg, kan han jo ta det lille hensynet når du er til stede, men du kan jo svare tilbake med samme mynt om han ikke tar hintet. "Fy søren så bra sixpack på han der", "den rompa der hadde jeg ikke hatt noe mot" "jeg elsker når gutter kler deg sånn, det er så sexy"(pass på at det er annerledes enn det han normalt går med), "ham xxx er ganske pen egentlig, har du lakt merke til det?" "kjæresten til xxx har utroli vakkre øyne" "nå SKAL jeg se lost for han Soyer/Jack skal jeg ike gå glipp av et sekund" etc

Skrevet (endret)

Gubben kommenterer også damer han syns er fine. Men han gjør det ikke med "vanlige folk", kun kjendiser. Det gjør meg ingenting, men om han begynte å kommentere jenter vi gikk forbi på gata kunne jeg nok reagert.. De er jo mer oppnålige enn diverse kjendiser.. Jeg sikler jo på noen av de selv ;)

edit: jeg sikler på mannfolka altså ;)

Endret av Gitte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...