Mette Skrevet 5. februar 2003 #1 Del Skrevet 5. februar 2003 http://aftenbladet.no/dynamisk/comp.jhtml?...3745&start=true Her kan du teste dine kunnskaper om Ringenesherre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 5. februar 2003 #2 Del Skrevet 5. februar 2003 Du scoret 50% Dette var dårlig! ( og dette vvar ren tipping) Men så er jeg ikke så fan av den heller da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. februar 2003 #3 Del Skrevet 5. februar 2003 Synes spørsmålene her var skikkelig teite. Fikk bare 30 % Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 5. februar 2003 #4 Del Skrevet 5. februar 2003 50 % Skikkelig dårlig!!!!! Men d var da veldig spesielle spørsmål....ikke mange fra bøkene og filmene eg. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 5. februar 2003 #5 Del Skrevet 5. februar 2003 60%, men det var nok bare flaks. Det hadde ikke mye med selve Ringenes Herre å gjøre, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 5. februar 2003 #6 Del Skrevet 5. februar 2003 Hah, på den andre Ringenes Herre-testen der fikk jeg 100%! Litt bedre spørsmål der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 5. februar 2003 #7 Del Skrevet 5. februar 2003 Ikke helt relevante spørsmål i forhold til filmen nei... Fikk 40%. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 5. februar 2003 #8 Del Skrevet 5. februar 2003 Fikk 60% men skjønner ikke hva alle disse spm hadde med RingensHerre og gjøre. men men, jeg tar ikke disse testene så høytidlig jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 5. februar 2003 #9 Del Skrevet 5. februar 2003 50%... Møkkaspørsmål... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 5. februar 2003 #10 Del Skrevet 5. februar 2003 40%... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 7. februar 2003 #11 Del Skrevet 7. februar 2003 100% :D Men jeg tippet på det playstationspørsmålet... men det var vel det mest logiske? Hadde lite med Ringenes Herre å gjøre egentlig, bare et spørsmål som var fra boken. Resten fra filmen, biografien til Tolkien og så fra playstationspillet. Hm, var det flere tester altså? Hah! Fikk 100% der også! Men lite med Ringenes Herre den også da... jeg mener: hva kostet filmen? Rare spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå