Gjest gjesta Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 noen som har bedre motesans en meg?
millala Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Jeg vil tro at svarte sko passer best. Det krasjer ikke med fargen og er en anonym farge som ikke roper etter oppmeksomhet.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Det jeg tenkte på var svart, ja, men nå er jeg langt i fra en moteguru, og holder meg som regel til det trygge ( les svart).
Bex Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 (endret) Hei Det kommer litt an på gråfargen, synes jeg. Noen gråtoner er det litt brunt i, og da kan det være flott med mørkebrune sko. Tror nesten du må ta med buksen i en skobutikk og holde den inntil de forskjellige. Svarte sko kan noen ganger bli for standard (les kjedelig). Hvitt kan også være bra, men kanskje ikke nå på vinteren. Det er morsomt å være litt mer kreativ. Det er ikke værre enn å prøve seg frem, folk går jo med de utroligste skoene for tiden. Men NB Det er "forbudt" med brune sko til svart belte eller omvendt... Lykke til! Endret 29. november 2006 av Bex
SJP Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 (endret) Syns ikke det er så veldig fint med grått og brunt sammen siden grå er en kald farge og brun er en veldig varm farge. Jeg syns svart hadde vært fint til. Eller burgunder. Har noen burgunderrøde ankelstøvletter som er kjempefine til en grå jeans som jeg har. Noe lignendes de her men litt mer burgunder de je har da. Det kan også være fint med noen blåaktige støvletter. Disse kan kanskje være fine til. Litt vanskelig når jeg ikke veit åssen gråfarge du har på dressen. Endret 29. november 2006 av SJP
Karamba Skrevet 29. november 2006 #6 Skrevet 29. november 2006 Ville også godt for sorte sko til grå dress. Men det kommer jo litt an på tilbehøret og da...
Champagnepiken Skrevet 29. november 2006 #7 Skrevet 29. november 2006 Nå skriver du jo ikke om det er en herredress eller en damedrakt det er snakk om heller, da. Er det en herredress, er sikkert svarte sko det safeste. Er det en damedrakt, ser jeg ikke noe i veien for å hente inn litt farge, som noen nevnte her - burgunder eller petroleumsblått kunne sikkert være stilig. Eller sølv til penere anledninger?
Gjest gjesta Skrevet 29. november 2006 #8 Skrevet 29. november 2006 Damedress;) Og den er ganske lysgrå med noen striper. Brun prøvde jeg nå, og det ble ikke pent. Farvede kan bli kult.
Latee Skrevet 29. november 2006 #11 Skrevet 29. november 2006 Lyserosa kan faktisk bli fint. Og gull (finest om gullet ikke er for "mørkt"). Ellers er jeg enig i at rødt/burgunder og enkelte blå farger kan være fint. Sort er safe, men kan bli litt kjedelig.
Lipstick Skrevet 29. november 2006 #12 Skrevet 29. november 2006 Finn sko som matcher med fargen på veska eller sminken
Gjest gjesta Skrevet 29. november 2006 #13 Skrevet 29. november 2006 Syns ikke det er så veldig fint med grått og brunt sammen siden grå er en kald farge og brun er en veldig varm farge. Jeg syns svart hadde vært fint til. Eller burgunder. Har noen burgunderrøde ankelstøvletter som er kjempefine til en grå jeans som jeg har. Noe lignendes de her men litt mer burgunder de je har da. Det kan også være fint med noen blåaktige støvletter. Disse kan kanskje være fine til. Litt vanskelig når jeg ikke veit åssen gråfarge du har på dressen. ← Grått er vel ikke en spesielt kald farge, den er nøytral (er jo egentlig lite lite "farge" som sort og hvitt). Og burgunder er vel en nokså varm farge... men enig i at det kunne vært fint med noe burgunder eller rødt. Jeg tror brunt kunne vært fint til om det var en mørk grå dress, men kan skjønne at det ikke er så fint til lys dress. Ellers sorte, grå i en annen (mørkere) nyanse eller en eller annen farge du kler...
Drua Skrevet 29. november 2006 #14 Skrevet 29. november 2006 Røde eller sorte sko tror jeg hadde vært stilig
Gjest Kanelia Skrevet 29. november 2006 #15 Skrevet 29. november 2006 Jeg ville også valgt røde eller sorte sko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå