Gjest Nattblomst Skrevet 22. november 2006 #1 Del Skrevet 22. november 2006 Hvor kjøper du innpakningspapir til julegavene? Jeg kjøpte mitt på Ordning&Reda i dag. De hadde flere fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. november 2006 #2 Del Skrevet 22. november 2006 Ikea, bokhandlere og andre steder som selger juleartikler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. november 2006 #3 Del Skrevet 22. november 2006 Kjøper det litt overalt egentlig, men mest i bokhandler og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 22. november 2006 #4 Del Skrevet 22. november 2006 Kjøpte ti meter julepapir til 20 kr på Max i går. Sikkert ikke den beste kvaliteten, men det gjør heller ingenting. Mønsteret var fint nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. november 2006 #5 Del Skrevet 22. november 2006 IKEA! Og ja, jeg vet at noen syns man heller kunne pakket inn i dopapir(!) men til mitt bruk er IKEA-papirene mer en bra nok, fine er de også, har kjøpt ruller i gull og blank rødt. Noen pakker pakker jeg inn i god gammeldags gråpapir (kjøpt på posten) med hyssing rundt eller med bånd i sølv og rødt sammen (dobbeltbånd). Det blir ganske fint syns jeg. (Jeg syns det er et poeng at papiret er pent, men jeg orker ikke bruke enorme ressurser på kunstferdig innpakning, jeg har vel ikke troen på at det er "verdt det" så og si: "å så pen pakke :rive, flerre: oi den var fin". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sumiko Skrevet 22. november 2006 #6 Del Skrevet 22. november 2006 Bokhandel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 22. november 2006 #7 Del Skrevet 22. november 2006 overalt hvor jeg finner fint papir! eller, bortsett fra matbutikken (og ikea, har jeg skjønt) for det er så dårlig. får gjerne med meg papir når jeg kjøper julegaver også, liker best å pakke inn sjøl (eller bruker det på andre pakker). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 22. november 2006 #8 Del Skrevet 22. november 2006 Litt over alt, mest bokhandlere og SmartClub. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 22. november 2006 #9 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg kjøpte to ruller på Panduro i går, men hvis det ikke rekker blir det nok bokhandelen på resten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mela Skrevet 22. november 2006 #10 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg kjøpte mitt på Meny. Ti ruller håndlaget av bomull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miow Skrevet 22. november 2006 #11 Del Skrevet 22. november 2006 Lager sjæl på gråpapir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 22. november 2006 #12 Del Skrevet 22. november 2006 Ikea og bokhandlere. Har endel papir fra før av også. Jeg samler. miow: fin avatar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 22. november 2006 #13 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg kjøper grovpapir på Rimi, som jeg dekorerer med glitter eller klistremerker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2006 #14 Del Skrevet 23. november 2006 litt her og der egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 23. november 2006 #15 Del Skrevet 23. november 2006 Har kjøpt på IKEA i år. Det er nesten oppbrukt, og når jeg skulle kjøpe mer der i går var utvalget dårlig, og TOMT for det jeg kjøpte og var godt fornøyd med for noen uker siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kermit Skrevet 23. november 2006 #16 Del Skrevet 23. november 2006 Litt her og der. Kommer an på om jeg finner et med fint mønster. Gidder ikke å jakte på luksuspapir. Det havner jo uansett i en haug på gulvet julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~umulia~ Skrevet 23. november 2006 #17 Del Skrevet 23. november 2006 som regel på ikea og plantasjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulltopp Skrevet 24. november 2006 #18 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg har kjøpt litt på IKEA, ensfarget rødt. Det duger til myke pakker uten skarpe kanter/hjørner. Kjøpte også sølv og rødt bånd på IKEA. Kjøpte en rull hvitt papir med nisser og GOD JUL trykk i sølv på en bokhandel. Til sist har jeg gråpapir og hyssing til noen gaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 25. november 2006 #19 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Ikea, Lidl og så bruker jeg litt som jeg får med meg fra enkelte butikker. Har tenkt å få kjøpt litt gråpapir også og pakke inn med sløyfebånd og lage store røde til-og-fra hjerter Endret 25. november 2006 av nostalgia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå