Gå til innhold

overgrep/normalt?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lillemeg_*
Skrevet

jeg har en stedatter som fortalte meg for litt siden da vi snakket om voksnes kropp, at når hun hadde dusjet med pappa og hadde spurt om hun kunne vaske tissehåret hans så hadde tissen hans forandret seg og blitt rosa...dette plager meg noe vanvittig!jeg tror ikke han har gjort henne noe...men dette har gjort at jeg ikke greier å forholde meg til han fysisk lenger.jeg klarer han ikke.jeg tenker på det og syns det er ekkelt.og vet nå ikke hva jeg skal gjøre...etter dette syns jeg tilogmed det er tøft å sove i samme seng som han.jeg bare klarer ikke nærhet til han lenger.kan det være at han har fått stå uten å ville det?og er det normalt?har noen her opplevd no lignende?jeg skulle poste det på barn og familie men det får jeg ikke gjort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Burde han ikke ha sagt nei når hun spurte om det da?

Uff, så ekkelt!!

Spør han så du får klarhet i det så fort som mulig, for det kan ha vært en misforståelse, men om det er virkelig må du få vite det!!!

Gjest Gjest_lillemeg_*
Skrevet

han hadde sagt nei.jeg snakket med han om.han ble sint da jeg tok det opp.men sa at det ikke hadde skjedd no.jeg spurte han rett ut om han hadde fått stå uten å ville det.om det kanskje var det hun mente.men da ble han kjempesint og sa nei.og han lovetå slutte å dusje med henne.så det er greit, men etter dette så greier jeg han ikke fysisk mer.orker ikke nærhet.tror det kan ødelegge forholdet vårt...

Gjest Bellatrix
Skrevet

Det er et faktum at mannfolk kan få reisning selv om de ikke er seksulet tent. Likvel mener jeg som, Gjesten at han burde sagt nei da datteren spurte.

Skrevet

Skjønner godt at du syns dette er vanskelig.

Dette kan i utgangspunktet være en helt uskyldig hendelse som i ettertid blir "skitten". Han burde selvfølgelig sagt nei, men det kan hende at han rett og slett ikke tenkte så langt før han erfarte konsekvensen.

Dette er også vanskelig å snakke om fordi det er et tabubelagt område. Overgrepsproblematikk flommer over i media, og man må passe seg for ikke å bli farget av alt.

Var jeg deg ville jeg nok reflektert litt over hva slags forhold far og datter har ellers, er det feks flere ting som kan være forenelig med en overgrepssituasjon?

At du tar dette på alvor slik du gjør lyser det respekt av. Finner du ut at du ikke orker mer bør du også overlevere det du vet til noen andre som kan ivareta jentungen videre.

Skrevet

I det han sa ja til å la datteren få vaske underlivet hans så bikket han pedo for min del. Så får andre si hva de mener. Jeg hadde anmeldt han.

Skrevet
I det han sa ja til å la datteren få vaske underlivet hans så bikket han pedo for min del. Så får andre si hva de mener.

Enig med dette. Et barn skal IKKE under NOEN omstendighet vaske en voksen persons underliv. At han sa ja til dette er rett og slett sykt.

Skrevet

Kanskje forhuden ble dratt tilbake, så det er det hun mente med at penisen hans ble rosa?

Siden dette gnager så voldsomt på deg, burde han klare å kontrollere sinnet sitt og faktisk ta en rolig, saklig og uttømmende samtale med deg. Men huff, jeg skjønner hvor vanskelig det må være for dere begge. :( Sannsynligvis har han jo ikke gjort noe galt i det hele tatt, og det må jo være enhver fars mareritt å få mistanke rettet mot seg om utuktig omgang med barna sine.

Lykke til, samme hva som skjer videre!

Skrevet
I det han sa ja til å la datteren få vaske underlivet hans så bikket han pedo for min del. Så får andre si hva de mener. Jeg hadde anmeldt han.

Men sier hun ikke i det andre innlegget sitt at han sa nei da?

Gjest Gjest_lillemeg_*
Skrevet

i mitt andre innlegg sier jeg jo at han sa han hadde sagt nei til at hun kunne gjøre det.

Skrevet

Ok. Var da enda bra. Uansett så er det rart han reagerer med å bli sint. Voksne mannen må da kunne ha en normal samtale. Jeg hadde ikke trodd han dersom han bare ble sint og stakk. Hadde tatt med en liten prat til med datteren.

Skrevet (endret)

Folk er forskjellige. Her i huset dusjer eller bader vi ikke med ungene, sluttet med det når de var så store at de klarte seg selv. Med mindre vi er i stamp eller utenbørs boblebad, forresten.

Høres litt på kanten ut det som fortelles her. Jeg ville fulgt med litt ( eller ganske mye faktisk).

Endret av MargreteJ
Gjest Gjest_lillemeg_*
Skrevet
Ok. Var da enda bra. Uansett så er det rart han reagerer med å bli sint. Voksne mannen må da kunne ha en normal samtale. Jeg hadde ikke trodd han dersom han bare ble sint og stakk. Hadde tatt med en liten prat til med datteren.

en ting kan jo være fordi han synes det er flaut.det som er er at jenta er ni år.han dusjet med henne inntil for ett år siden.da sa jeg til han at barn gjerne i 5-7 alderen oppdager forskjellene der nede og at hun da var åtte og jeg synes det var drøyt.etter dette sa han at han skulle slutte og jeg tenkte ikke no mer på det.grunnen til at jeg sa det er fordi jeg ønsket at barnet skulle bli mer selvstendig med tanke på at jeg selv har jobbet på skole og vet at barna må dusje selv etter gymmen allerede i 2-3 klasse og at de gjerne oppdager ting i den alderen.jeg har fått meg jobb som gjør at jeg må være borte noen dager og mens jeg har vært borte har jeg funnet ut at jenta sover i samme seng som pappan sin (noe som kan være veldig uskyldig).så grunnen til at han ble sint kan jo være fordi jeg på en måte har nektet han å dusje og dele seng med jenta og at han forsatt gjør det når jeg er borte.jeg har sagt til han at jeg ikke mistenker han noe.men vil gjerne vite hvor uttalelsene til jenta kommer fra.om det er sant det hun sier eller ikke.og hvordan saken er.han ble så sint og ville ikke snakke mer om det.det hadde ikke skjedd no og ferdig med den saken.han hadde sagt nei og mer var det ikke.men jeg har litt vanskelig for å stole på det.og trenger å snakke ordentlig med han om det.jeg tenkte jeg skulle snakke mer med datteren hans om det.men hun kan være veldig innadvendt.jeg er redd for å ta det opp med henne uten at det kan bli feil.men hele greien plager meg virkelig.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Uff :klem: Dette høres ikke helt bra ut.. Syns det er merkelig at de dusjer sammen også når hun er ni år.. Det kan jo godt hende det er helt uskyldig som du sier, men skjønner at du blir skeptisk, ja..

Skrevet

Grunnen for at han blir sint er vel bare fordi han kanskje blir litt lei seg fordi man antyder noe, jeg brånekter på ting jeg syns er ekkelt som blir sagt om meg. *Og kan kanskje høres sint ut når jeg da sier det fordi jeg blir litt lei meg fordi det blir trodd.

Skjønte noen hva jeg mente nå?

Skikkelig kronklete forklart :ler:

Han er nok bare gla i sin datter.

Men jeg skjønner at du føler det ubehagelig

Skrevet

Jeg synes det er suspekt. Det kan jeg ikke nekte for.

MEN: Det er FULLT mulig for en voksen mann UTEN pedofile tendenser å få ereksjon UTEN å være seksuelt opphisset.

Jeg leste en gang et innlegg fra en far som hadde badet med sin lille datter og fått ereksjon. Han var fortvilet og redd og sendte da altså et spørsmål til en online-psykolog, hvor han lurte på om han kunne være pedofil og hvem han burde gå til. Han var helt ute av seg. Psykologen svarte da at "Å få ereksjon i en hvilken som helst situasjon er helt normalt, selvom man ikke er opphisset. Å være sammen med barnet sitt, som man har føler så sterk kjærlighet for, kan gi ereksjon rett og slett pga kjærlighetsfølelsen. Det har ingenting med sex å gjøre."

Det jeg prøver å si er at kanskje han fikk ereksjon, men at han føler så sterk skam pga dette at han blir sint - ikke på deg, men fordi han er så skamfull. Prøv å ta det opp med ham igjen uansett. For det BØR jo SELVFØLGELIG følges opp.

Får håpe det ikke er noe galt...

Skrevet
Grunnen for at han blir sint er vel bare fordi han kanskje blir litt lei seg fordi man antyder noe, jeg brånekter på ting jeg syns er ekkelt som blir sagt om meg. *Og kan kanskje høres sint ut når jeg da sier det fordi jeg blir litt lei meg fordi det blir trodd.

Skjønte noen hva jeg mente nå?

Skikkelig kronklete forklart  :ler:

Han er nok bare gla i sin datter.

Men jeg skjønner at du føler det ubehagelig

Jeg skjønte hva du mente, og er enig med deg ;)

Gjest Gjest_lillemeg_*
Skrevet

jeg tror ikke han har gjort noe med henne.jeg tror at han har fått ereksjon uten at det har vært seksuelt relatert.men jeg føler at det er ekkelt og at jeg kanskje er litt skeptisk uten at jeg kanskje vil...ja han er veldig glad i jenta si det vet jeg.jeg har bare fått mange rare følelser etter det hun fortalte.jeg greier liksom ikke kose, klemme og ha sex med han etter dette.det gikk liksom litt over min grense det her...og jeg føler jeg er litt på vakt.men er det ikke bedre å være oppmerskom uten å anklge noen enn å se bort?har en venn som er alene med en sønn på 6 og hun kunne ikke tenkt seg å dusje med han.så kanskje det er at det ble for feil for meg enn at han har gjort noe??jeg syns ivertfall det er ekkelt...

Gjest Gjest_lillemeg_*
Skrevet

nei så jeg vet ikke jeg..hva ville dere sagt og gjort og kanskje følt hvis det var deres barn?kan det være at jeg overreagerer?jeg tenker på det og synes det blir for ekkelt...

Skrevet

Jeg dusjer ikke med min nå snart 9-årige sønn. Han låser til og med døra når han skal på do.

Jeg hadde blitt litt mistenksom, høres jo ikke helt bra ut. Men kan jo være helt uskyldig også da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...