Gå til innhold

Flere som gifter seg i 2006?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at året snart er omme, men det er da enda noen uker igjen. Vi satte i gang bryllupsmaskineriet litt seint, men det blir bryllup på oss i romjula! :) Skikkelig vinterbryllup.

Det meste er i boks nå: kjole, antrekk til brudgommen, sko til begge og smykker er ferdig. Forlovere er selvsagt valgt, gjestelista er naturligvis skrevet og invititasjoner er sendt ut for noen uker siden. Snart går svarfristen ut slik at vi ser hvor mange som kommer. Samt at vi selvfølgelig har booket kirken.

Festlokale er spikret og menyen er nesten helt bestemt. Bare litt små detaljer igjen. Fotograf er bestilt, ringene er klare og vi føler egentlig at vi har hodet over vannet.

Har kjøpt inn det meste jeg trenger til bordkort og borpynt, men blomstene må naturligvis vente en stund...

Har kjole i hvitt, marineblått og sølv og dette blir fargene vi bruker som tema. Det blir et ekte vinterbryllup - jeg har bestil tiara og smykkesett formet som snøkrystaller og har planer om å bli en ekte isprinsesse.

Er så heldig at jeg har en venninne som er makeup-artist og som tar seg av hår og sminke hjemme hos meg.

Det som står igjen er vel strengt tatt å finne ut hvor mange som kommer, snakke med presten (har avtale) og ellers vente på den store dagen. Samt litt sånt som å finne ut hvem som skal bake kaker og hvor de forskjellige skal sitte under middagen. Men det er noenlunde under kontroll det også. Skal i blomsterbutikken etterpå og diskutere brudebukett.

Er det flere som skal gifte seg i år? Hvor langt har dere kommet? Hvor lenge har dere planlagt? Vi har bare holdt på en snau måned, så jeg synes vi har fått gjort utrolig mye!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...