spinnvil Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Jeg får ikke smileyene til å virke i messenger. De virker til de jeg skriver med, men i mitt bilde kommer bare bokstavkombinasjonene. Nå har jeg prøvd å avinstallere messenger, og installere på nytt men problemet forsvinner ikke. Jeg installerte smileys fra en annen side, og etter dette virker ikke de vanlige lenger. prøvde først å avinstallere dette programmet, men det ble ikke bedre. Derfor prøvde jeg å installere hele messenger på nytt. Det er jo ikke akkurat det største problemet i verden, men jeg syns det er greit å se hvilke smileys de jeg snakker med sender meg. Har noen vært borti dette, og hva kan jeg gjøre for å fikse det?
Gjest Kermit Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Du installerte ikke tilfeldigvis smileys fra Smileycentral eller en lignende side? Isåfall ville jeg snarest ha scannet maskina for spyware/adware. Det kan være det som blokkerer.
spinnvil Skrevet 22. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2006 ok, fant det ut til slutt. Var så enkelt at jeg ble litt flau ja
spinnvil Skrevet 22. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2006 nei, det var ei anna side... var bare ei hake som hadde forsvunnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå