Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var kommentaren til en kompis av meg..

Hva er deres tanker rundt dette?

Skjedd dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært henne i den situasjonen en gang, men han var heldigvis tålmodig og forståelsesfull nok til å ikke si noe om det til meg, også bedret det seg med tiden.

Kan sikkert virke stusselig for noen, men jeg synes det er en del av å være i ett forhold å godta at ikke alle er verdensmester i senga umiddelbart. God sex kan ta litt tid.

Skrevet

Det har skjedd meg, men da var det omvendt. Altså var han himmelfallen og jeg litt mer joawhateverlissom. Kjip situasjon, men hadde det vært nå, hadde jeg definitivt prøvd å gjøre noe med det. Mye kan jo repareres bare man snakker litt åpent og gjør en ekstra innsats for hverandre. Dessverre var ikke kommunikasjon en av mine spesialiteter for noen år tilbake, så situasjonen forble rimelig fastlåst.

Skrevet

Umiddelbart virker det som en som skryter en smule av seg selv - hvis det er sagt til en kamerat. (Og det er jo ikke sikkert at hun er enig med ham .. en del gutters/menns overdrevne selvfølelse kan av og til stå i veien for virkeligheten).

Men at det ofte er forskjell på "evnene og prestasjonene" i et forhold er det vel ingen tvil om - men da bør man snakke med partneren og ikke med andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...