Badlands Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Andre som har oppgradert iTunes til versjon 7? Har det gått krirkefritt? Eg høyrer mykje på musikk på jobben, og brukar iTunes kvar dag. Her hjå meg har det blitt slik at mange av sangane i biblioteket mitt og mappene mine ikkje finst når eg trykker på tittelen! Då må eg leite dei fram i min musikk-mappa eller finne dei ein annan stad på maskina, evt laste dei ned på nytt. Dette er svært irriterande. Så er det slik at mange av låtane kjem tre gongar etter kvarandre. har brukt maaaange minutt på å slette alle ekstra kopiane som plutseleg har oppstått i den nye versjonen av iTunes. Så, når eg skal stengje maskina for dagen, og logger av, får eg ei melding på skjermen om at biblioteket oppdaterer seg, eller lagrar endringar eller noko slikt, som eg må vente på før eg kan slå av. Er det nokon som har noko POSITIVT å seie om siste iTunes, som har oppdaga funksjonar som gjer denne versjonen betre enn føregangaren?
Gjest Talula Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Har ikke lastet ned versjon 7, men jeg har det problemet med at sangene ikke "finnes" allerede med forrige utgave. Selv om de fantes før.. Tror kanskje jeg venter med oppgraderingen jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå