Gå til innhold

Kosestemme!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eg har intrykk av at enkelte menn trur at det er tennande når dei snakka med kose-puse stemme! Gjer seg til og snakka nesten baby-språk!

Gjer dei det, kan eg nesten like så godt hive dei ut døra! pjuuuuuuk :ler:

Eg HATA det rett og slett! og det e en god del som har slått til med sånn stemme..

Andre som har formeining om det her?

Videoannonse
Annonse
Gjest LilSweetie
Skrevet

Nei! :overrasket: Det er IKKE turn-on! Kan ikke skjonne at noen tror det heller... En ting er kosestemme etter sex (jeg er ikke saa fan av "kosestemme" uansett, da....), men under sex?! :overrasket:

Skrevet

Huff!

Junior detter fortere enn 1 tonn stein hvis dama kommer med kosestemme :overrasket:

Får frysninger ned gjenbom ryggen bare jeg tenker på det :forvirret:

Skrevet

Er generelt ingen stor fan av kosestemme, hverken i eller utenfor senga.

Skrevet

Kosestemme og rare, barnslige navn på intime kroppsdeler er totalt turnoff. :forvirret:

Gjest *miss me*
Skrevet

Kosestemme under sex er turn -off. Tenker bare - ønsker han å ha sex med et barn - æsj, kom deg vekk

Skrevet

men eg tenke på heile tida og..

når en kosa osv..

blææææ..

Gjest Gjest_studine83_*
Skrevet

Kosestemme er totalt turn-off ja... men hvis han forteller meg hva han har tenkt å gjøre med meg på en dirty måte.. Ja; DA blir det noe annet;)

:)

Skrevet
Eg HATA det rett og slett!

Dakkal dei, sjnuskepjuske-Robinjelita mi. Koooooozzzee! :kose:

Skrevet
Eg har intrykk av at enkelte menn trur at det er tennande når dei snakka med kose-puse stemme! Gjer seg til og snakka nesten baby-språk!

Gjer dei det, kan eg nesten like så godt hive dei ut døra! pjuuuuuuk :ler:

Eg HATA det rett og slett! og det e en god del som har slått til med sånn stemme..

Andre som har formeining om det her?

Hva mener du med kosestemme egentlig? Prater jo selvsagt lavere, mykere og mer intimt til kjæresten min når vi ligger i senga enn når vi sitter rundt et bord på caféen liksom (er gutt). Men snakker jo med et normalt språk likevel.

Mener du sånn duttidutt baby-språk her eller? For språk og stemme er jo to veldig forskjellige ting.

Skrevet

Mener du sånn duttidutt baby-språk her eller? 

Jepp! e vel det eg meina som e sånn æsj-kosestemme!!

Skrevet

Neitakk, må for alt iverden ikke komme med noe dikke-dakke-sulle-lulle-tose-lille-beibi prat til meg, da hadde jeg fått 'mugg på tisselura', snurpet den sammen og tenkt "bedre lykke neste gang" :ler:

Men å fortelle hva en planlegger å gjøre med en, evt senke stemmen, prate litt 'dirty', ja det er en helt annen ting :sjarmor:

Skrevet
Neitakk, må for alt iverden ikke komme med noe dikke-dakke-sulle-lulle-tose-lille-beibi prat til meg, da hadde jeg fått 'mugg på tisselura', snurpet den sammen og tenkt "bedre lykke neste gang"  :ler:

Men å fortelle hva en planlegger å gjøre med en, evt senke stemmen, prate litt 'dirty', ja det er en helt annen ting  :sjarmor:

...sa Snuskeduskelusken

Skrevet
da hadde jeg fått 'mugg på tisselura', snurpet den sammen og tenkt "bedre lykke neste gang" :ler:

Amen til det!! :ler2:(festlig måte å si det på forresten - humre mer)

Men å fortelle hva en planlegger å gjøre med en, evt senke stemmen, prate litt 'dirty', ja det er en helt annen ting  :sjarmor:

HELT korrekt!! :sjarmor:

Skrevet
...sa Snuskeduskelusken

...som da automatisk stengte ned, lukket og låset hele snuskeduskedåsa :ler:

Skrevet
...som da automatisk stengte ned, lukket og låset hele snuskeduskedåsa  :ler:

Og attpåtil på en FRÆDDA!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...