Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne faa lagt negler fOr juleferien. Hva er best, akryl eller gel? Har ikke prOvd noe fOr, saa trenger gode raad fra dere andre! :) Hva er forskjellen paa disse to?

Hvilke design synes dere er penest? Selv tenker jeg mest paa fransk manikyr.. selv om jeg helst skulle unngaatt de KNALL hvite tuppene. Vil ha tuppene hvite, men ikke fullt saa hvite som en av og til ser paa andre.

Og hvilken pris er det vanlig aa betale for dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Dallandra
Skrevet

Det finnes flere farger, så hvis den du går til har et bra utvalg så kan du velge en som er mindre hvit. Jeg har ingen erfaring med gel.

Tror det koster ca 700 i salong. Finnes også private som er billigere.

Skrevet

Jeg har geléstøp med fransk manikyr, og er bra fornøyd. Har hatt det i ca et halvt år nå, med etterfylling omtrent en gang i måneden. Det koster meg omtrent en tusenlapp for et helt sett negler (med påsatte tipper), drøyt 500 hvis jeg bare forsterker mine egne negler med gelé.

Skrevet

Jeg har akryl, etterfyller de hver 5 uke og betaler 500 kr. Er veldig fornøyd :)

Skrevet

Hva er forskjellen på acryl og gele egentlig?

Skrevet

Sett akryl med perlemorstipp og forsterk med et lag gele.. Da ser det litt mer naturlig ut, og blir kjempefint..

Skrevet

Naa har jeg bestilt time, og for fullt sett akrylnegler (i hvilken form, design osv jeg maatte önske), betaler jeg 420 kr! er det rimelig billig eller?

Skrevet

Hehe, oki! Der er nok alt generelt billigere. :)

Gjest Miss_alexandria
Skrevet

Jeg trodde de fleste salongene hadde gått over til gele negler.

Jeg har hatt manikyr i mange år nå, på forskjellige steder. Det siste stedet jeg gikk, hadde de ett spesialtilbud for de skulle begynne med å støpe negler og trengte noen kunder å øve seg på. det ble 350 kr og jeg synes neglene så litt rare ut. da jeg gikk for etterfylling tre uker senere, måtte de bare ta vekk alt og begynne på nytt igjen for det så ikke ut. Grr! dette var noe nytt bio nail etter eller annet som skulle være så fantastisk, men det ble utrolig stygt. Aldri mer!

Så jeg har tatt meg en pause fra å fikse dem i salong. Jeg kan ikke helt skjønne at noen etterfyller så lite som hver 5 uke. Da må jo de ha vokst veldig langt ut :overrasket:

Skrevet

Hver andre eller tredje uke (veldig individuelt, noen vokser raskere og "sliter" de mer enn andre) er vanlig. 5-6 uker er leeenge! Å vente for lenge er ikke helt bra...

Har inntrykk av at akryl er det som er mest populært.

• 2 år senere...
Skrevet (endret)

Innlegg redigert, se reglene.

vimse-mod.

Endret av vimse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...