Brura2007 Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Jeg kommer bare med en anbefaling til alle dere som er midt i planleggingen av bryllup: lag en nettside på www.bryllupsdagen.no Det en en god hjelp til å holde oversikt både for deg selv og for de eventuelle gjestene som skal komme (du kan legge ut meny, veibeskrivelse og ønskeliste ol.)
090607 Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Jeg har vært inne og opprettet en side jeg også! Alle som vi har gjort oppmerksom på siden har syntes at det har vært kult! Vi får mange tilreisende, så det er jo veldig praktisk også. Kommer til å skrive linken i invitasjonene!
Brura2007 Skrevet 22. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2006 Så bra :icon_razz: Vi får også mange tilreisende, så det er kjekt å legge ut all informasjon der. Takk for ideen om å skrive linken i invitasjonene, det skal jammen vi gjøre og! Hihi
Gjest Ballerina Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 Helt enig! Den siden der er bare GENIAL! Lagde en til vårt bryllup i sommer!!! ...dessuten er det jo så gøy å sitte der med drømmene mine og bare kose meg!!!!
Gjest gjesta Skrevet 23. november 2006 #5 Skrevet 23. november 2006 Jeg skal absolutt lage en egen side, men lager den selv og har eget domene, så jeg kan ha akkurat hva jeg vil der uten å betale penger.
Gifteklar:) Skrevet 27. november 2006 #6 Skrevet 27. november 2006 Det virker kjempegreit med egen "bryllupsside", men jeg lager heller min egen helt gratis enn å betale 300 for en side med store begrensninger i design.... Når siden er laget er det bare å sende ut e-post med adressen, pluss at man kan ha den med i invitasjonene. Praktisk
mowgli Skrevet 27. november 2006 #7 Skrevet 27. november 2006 Det virker kjempegreit med egen "bryllupsside", men jeg lager heller min egen helt gratis enn å betale 300 for en side med store begrensninger i design.... Når siden er laget er det bare å sende ut e-post med adressen, pluss at man kan ha den med i invitasjonene. Praktisk ← Enig i dette, her kan du lage gratis hjemmeside som er enkel å få til uten altfor store datakunnskaper
Brura2007 Skrevet 27. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 27. november 2006 Enig med ayrabeth, Gifteklar:) og mowgli at det beste hadde vært å lage en EGEN nettside, men jeg fant bryllupsdagen.no før jeg fant noen gratis hjemmesider (takk for linken, mowgli!) Uansett er det gøy å dele planleggingen med familie og venner via nettsiden :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå