Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Idag er det andre gangen jeg ser dette talkshowet, og hu dama irritererer meg, for det første prøver hu å være morsom, så er det hu som ler mest av seg selv. Så lar hun ikke andre snakke ferdig, hu snakker i munnen på de, viser ikke interesse til å høre alt de sier og er mest interessert å snakke selv. :frustrert:

Ahhh....og no midt på dagen er det ikke mye annet å velge mellom å se heller....dritt...

Hva syns dere om dama og showet?

Endret av Sympatia
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slitsom dame..

men maten hun lagde så god ut da jeg så på...

Skrevet

Har nesten ikke sett på det, men da jeg tilfeldigvis kom over det i dag, var det et innslag om ei dame. Hu var 50 år, og hadde ikke vært gift før, og ville derfor gifte seg med seg selv!

Hun ville også få gaver som de andre venninnene fikk i bryllup, dåp osv. Dette er helt på trynet spør du meg!

Hva om hu møter en mann hu vil gifte seg med da? Skal hun skille seg fra seg selv, og deretter gifte seg med han? Herrelighet så mye rart folk gjør!

Skrevet

Hehehe, husker du ikke da Carrie gjorde det samme i Sex og Singelliv? Hun var så lei av at hun brukte masse penger på andre sine bryllup og barnefødsler og greier, så hun arrangerte rett og slett et party for seg selv, sånn at folk kunne gi igjen litt til henne. Synes det er en strålende ide :Hehe:

Og ang. Rachael Ray... morsom dame. ENORMT glis. Hun er kanskje litt mye, men hun er dyktig. Men det bekymrer meg at hun har sånn flytende kyllingbuljong i ALT hun lager :overrasket:

Gjest Leiababe
Skrevet

Og ang. Rachael Ray... morsom dame. ENORMT glis. Hun er kanskje litt mye, men hun er dyktig. Men det bekymrer meg at hun har sånn flytende kyllingbuljong i ALT hun lager :overrasket:

Skrevet

Jeg syns vel hun er litt krampeaktig ja......

Og flytende buljog? finnes det? :klø:

Dessuten har det vært ei dame her i Norge også som har giftet seg med seg selv......

Skrevet

I USA finnes det meste. Der kan man også få kjøpt knust corn flakes, det brukte hun i ene programmet.

Enig i at hun er en slitsom dame. Morsom de første gangene, men nå er det for mye. Men hun lager mye god mat da.

Gjest Kardemomme
Skrevet

Har også merka at hun snakker i munnen på gjestene og ikke lar dem fullføre setningene...litt slitsomt show.

Skrevet

Hjelp, dama er jo hyper !! Må fått i seg altfor mye koffein på en gang ! Jeg blir kjempesliten av å se (eg. høre) på. Hun gjentar seg selv hele tiden, og alt vi ser er tenner, tenner og tenner ! Hyyyl !

Skrevet

Så på det engang, og jeg orket ikke hele programmet. Vet ikke hva det var medn hun snakket hele tiden og hun snakket om teite ting som ikke var morsomme og det var slitsmt! Hun gjentom seg selv hele tiden og sånn blir slitsomt.

Skrevet

Hun er enormt slitsom. Humoren hennes er milevis fra det jeg ler av iallefall! Også den latteren hennes da...mohahahahaha... Produsentene er visst så sjarmert av denne røykelatteren at den er med i åpningsmusikken hennes opptil flere ganger :sprettoy:

Skrevet

Er enig i at dama er slitsom, men den derre spaghetti og kjøttbolle-retten hun lagde da jeg så på - DEN så god ut!

Så god at jeg måtte inn på nettsidene, for å skrive ut oppskriften.. :sjenert:

En annen ting. Sånne programmer som dette, er noe jeg elsker og hater. Det er ultra-amerikansk og krampe, samtidig så rent og pent og.... vi har jo ikke sånne type programmer i Norge. Det hadde jo ikke funka!

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Og flytende buljog? finnes det? :klø:

Jadda, finnes her i landet og det, kommer på små flasker og heter fond.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...