Gå til innhold

Bruk av smykke!

Anbefalte innlegg

Gjest *skeptisk*
Skrevet

Har sånn mere el mindre nylig begynt å date en gutt :) Alt er egentlig "fryd&gammen"!!!!! Er bare det at jeg har hengt meg heeeeelt oppi ett smykke han bruker.. Det er nemlig ett smykke med navnet til eksen gravert inn!!!! :tristbla: Har ikke tatt det direkte opp med han.. Men når vi feks ligger i seng å koser, så pleier jeg bevisst å fikle med det.. Sånn tilfelle han ikke har tenkt på det(vet jo hvordan mann folk KAN være :ler: ) Så han bør være bevisst på det nå.. Har også spurt litt rundt eksen nå i det siste.. Han sier det var hans store kjærlighet :forvirret: "VAR"????? Er det meg som overreagerer her?? Å ta det opp, er det å lage sirkus av ingenting?? Noen som har erfaringer å dele med meg?? Finnes det enn smooth måte å "nevne det tilfeldig" på?? Kankje kjøpe ett smykk med navnet mitt på i julegave :ler:

Jeg merker selv at det plager meg litt.. Det å få ett smykke dinglende i ansiktet med navnet til eksen på,etter vi har hatt sex feks,er ikke veldig kult.. Men... HJELP!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare si det da:

"Du, jeg synes egentlig ikke det er så veldig kult at du fremdeles bruker et smykke med navnet på eksen din inngravert. Nå er det MEG du er sammen med."

Skrevet

Syns du bør gi det litt tid jeg. Du skriver at du mer eller mindre nylig har begynt å date en ny gutt... Kanskje vente til dere har et fast forhold før du begynner å mase om at han skal ta av seg dette smykket?

Gjest *skeptisk*
Skrevet
Syns du bør gi det litt tid jeg. Du skriver at du mer eller mindre nylig har begynt å date en ny gutt...  Kanskje vente til dere har et fast forhold før du begynner å mase om at han skal ta av seg dette smykket?

Først til deg som skrev først her : Får meg ikke til å gjøre det... :forvirret:

Og da over til Embla... :) Er nok fordi vi ikke kjenner hverandre så godt enda ja.. Har datet i 3 mnd... Men er det ikke litt "rart" at han går med det?? Eller er det en sånn "ubeteksom" gutte greie??? :forvirret:

Skrevet

Enig med Embla s, gi han litt tid!

Det er faktisk ikke sikkert han tenker noe over det heller. Kanskje han bruker det av gammel vane.

Når dere har vært sammen en stund kan du heller nevne det forsiktig...

For eksempel lese det som står der høyt ;) Da burde han vel kanskje skjønne at det passer litt dårlig.

Skrevet
Enig med Embla s, gi han litt tid!

Det er faktisk ikke sikkert han tenker noe over det heller. Kanskje han bruker det av gammel vane.

Når dere har vært sammen en stund kan du heller nevne det forsiktig...

For eksempel lese det som står der høyt ;)  Da burde han vel kanskje skjønne at det passer litt dårlig.

:) Har tenkt den tanken ett par ganger ;) Lese høyt fra smykket :ler: Joa, får bare ta det som det kommer.. Tror jeg ;)

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Presenter ham for en venninne som "tilfeldigvis" ser smykket og må se litt nærmere - og leser høyt. "xxx, hvem er det, a? Eksen? Hæhæ, det hadde jo vært litt ekkelt for nye dama, da..."

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg hadde tatt det opp med han, og sagt han kunne ta kontakt den dagen han var ferdig med ex-en. Hadde rett og slett ikke orket å være sammen med en mann, som ikke var ferdig med tidligere forhold.

Skrevet
Jeg hadde tatt det opp med han, og sagt han kunne ta kontakt den dagen han var ferdig med ex-en. Hadde rett og slett ikke orket å være sammen med en mann, som ikke var ferdig med tidligere forhold.

Herregud da menneske, at fyren har på seg et -smykke- er da virkelig ikke grunn tli å dumpe noen :forvirret: Det får da virkelig være måte på å overreagere. Kan godt være han ikke tenker over at han går med det.

synes tirkset til Bjørnsdatter var bra jeg :ler:

Skrevet

Suuupert triks ja :ler:

det ville eg brukt og.. men kanskje ikkje før du visste at det va seriøst og en du ville satse på!

eg bruka smykker eg har fått av xane mine når eg går på date..

Skrevet
eg bruka smykker eg har fått av xane mine når eg går på date..

Det er forskjell på å burke smykker du har fått av ekser, og å bruke smykker hvor eksens navn er gravert inn synes jeg da.

Skrevet
Det er forskjell på å burke smykker du har fått av ekser, og å bruke smykker hvor eksens navn er gravert inn synes jeg da.

jepp, heilt klart!!!

men som andre seie her, det e kanskje ikkje sikkert at han tenke over det...

Skrevet

Gi ham et nytt smykke med ditt navn inngravert til jul. ;) Da kan han bytte ut det han har på seg med ett smykke som du også liker.

Det er helt sikkert vane som gjør at han fremdeles bruker det, han tenker sikkert ikke på det i det hele tatt.

Skrevet

Jeg ville ihvertfall ikke DUMPA han. Det får da være måte på hvor mye man skal overtolke. :overrasket: Sansynligvis er det bare en vane... husk, han er mann. Menn tenker ikke som oss...

Plager det deg så ta det opp med han. Hinting er nok ikke helt veien å gå her. Menn forstår sjelden hint. ;)

Skrevet

Da jeg traff mannen min brukte han en ring han hadde fått av eksen sin. Jeg bestemte meg for å ikke være kjip gneldrekjerring og henge meg opp i det. Men skal si han var treig. Til tross for hinting og alt mulig rart. Etter noen måneder tok jeg av ham ringen og sa: Nå bruker du ikke denne mer.

Enkelt og greit. Han sa det hadde føltes feil å hatt den på lenge, men hadde ikke gjort noe med det (menn... :roll::ler: ). Han har selvfølgelig aldri brukt den igjen, men det hender fra tid til annen at den dukker opp og da løfter jeg den opp og ser på ham. Han blir helt oppgitt for han vet ikke hvor han skal gjøre av den. Han vil jo egentlig kaste den, men det synes jeg blir feil.

Hva gjør man egentlig med sånne smykker? Kaster man de? Selger de på qxl? Smelte om til noe annet funker heller ikke for oss.

Men uansett, ta det av ham!

(skjønner godt frustrasjonen din, men menn er ikke så smarte som vi ofte skulle ønske at de var :blunke: )

Skrevet

jeg blir nyskjerrig på hvorfor han bruker det smykket jeg , når han er på datern med TS.

Ikke helt ferdig med eksen kanksje ? Ikke no bra tegn spør du meg.

Og like greit å si hva du syns om det. Det er også en måte å bli kjent på. Så vet han at hva du syns,og han blir invitert til å si noe om det.

Skrevet

Smykker med navn bør fjernes. Skulle bare mangle.

Skrevet

Jeg hadde kommet til å blit litt sur faktisk.

Hva skal han med det smykket nå når han er sammen med det?

Jeg hadde villet sagt til han at: Du, hvorfor bruker du det smykket nå når du ikke er sammen med henne lenger? Jeg syns det er litt ekkelt å se navnet hennes hele tiden.

Vil han ikke ta det av ville jeg som en annen her bedt han ta kontakt når han er over henne....

Man kan ikke bare godta hva som helt heller?

La oss håpe at han tar det av og dere lever lykkelige alle deres dager :)

Skrevet

Tror mange menn har litt annerledes forhold til smykker enn mange kvinner har. Har inntrykk av at en del menn henger på seg et smykke.... også tenker de ikke så mye mer på det. Det er vel ikke nødvendigvis slik at han er bevisst på at han går med det og at exen sitt navn er gravert i det? Kanskje han syns det er fint?

Tror ikke du kan lese i dette om hvorvidt han har kommet over/er ferdig med henne eller ikke. Og å dumpe han for dette er jo helt meningsløst og ganske urettferdig mot dere begge!

;)

Skrevet

det er jo akkurat det hun må finne ut av. Så hun slipper å lure. Har ikke fyren tenkt over det, og er en ok fyr, så skjønner han jo at dette ikke var no ok for henne. Tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...