Gjest Kermit Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 (endret) Er det noen som har sett denne kjolen IRL? Hvordan er stoffet? http://shop.hm.com/media/products/480/DL48...090_42_0796.jpg Enn denne? http://shop.hm.com/media/products/425/MM42..._011R_54651.jpg Endret 22. november 2006 av Kermit
Gjest KATTAstrofe Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Har sett den øverste, men ikke tatt på den. Ser ut som om den er i "vanlig", litt slapt stoff, altså ikke stivt som på noen av de andre kjolene.
Gjest Frk Åberg Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Har sett den øverste i butikken, og prøvd den andre på. Begge har veldig syntetisk stoff, men jeg syns en andre virker mykere enn den første (hvis det er den kjolen jeg tror det er). Tror den øverste nesten var litt glinsende i stoffet (ikke glitrende, men litt blank). Den andre kjolen bestilte jeg fra katalogen, men sendte den tilbake. Jeg trodde den hadde et mer "hverdagsstoff" enn den hadde (stoffet var ganske glatt). Den var mer penkjole enn jeg trodde. Litt vanskelig å svare på dette. Du må nok se dem selv, selv om jeg skjønner at du antakeligvis spør fordi du ikke har mulighet til det.
brumma* Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Den første kjolen er ganske myk i innerstoffet (det helsorte) og det utenpå som er gjennomsiktig er litt mer stivt i stoffet. Mener jeg å huske. Jeg har ikke prøvd den på, bare tatt på. Den andre er veldig penkjole. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare stoffet.
Gjest niomi Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Jeg har prøvd begge i dag, og de var veldig fine, men altfor utringet for min D-cup. Endte opp med en annen HM-kjole, som jeg ikke finner på nettet.
Gjest Kermit Skrevet 23. november 2006 #6 Skrevet 23. november 2006 Ok, det er typen penkjole jeg er ute etter. Dere som har sett kjole nr 2, er stoffet ordentlig eller er det sånn ekkelt polyesterstoff som det dras tråder utav bare man ser på det?
Gjest niomi Skrevet 23. november 2006 #7 Skrevet 23. november 2006 Stoffet virket veldig solid og godt da jeg prøvde den i går. Ganske tungt stoff, til å være plisse, som falt pent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå