Gå til innhold

Pronovias ideal 2006

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet en kjole som brudesalongen kaller PR-101. jeg er ganske sikker på at det er den som egentlig heter ideal, den er ihvertfall fra 2006-kolleksjonen. Noen som vet om jeg har rett?

Er det noen som har giftet seg i denne og kan linke til bilder?

Finnes en liste over Pronoviasforhandlere noe sted?

Har som sagt funnet denne kjolen i en butikk, men der er det litt hastverk m å bestemme seg. Og det er ikke så lett med en brud som ikke bor her til lands......

Er det forresten noen som vet hvordan prisnivået på Pronovias er i f.eks. Sverige, Danmark, Frankrike, Spania og Italia? Noen som vet om Pronoviasforhandlere i disse landene?

Tusen tusen takk for hjelpen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du går inn på pronovias nettside, finner du forhandlere til respektive land. Alle land du nevner iallefall :-)

Skrevet

Hei, ja jeg vet at du har rett :) Pr 101 i butikken. Har bestilt den samme selv!!!

Den er fantastisk nydelig:)

Skrevet

Jeg fikk forøvrig vite at dersom man skulle ha denne kjolen, og man må bestille, må det gjøres senest i løpet av november 2006. Så da haster det kanskje litt. Men ser det er flere som selger den brukt også, på FINN.NO

• 3 uker senere...
Skrevet

Det stemmer ikke at man må bestille ideal før jul, for den skal nemlig fortsette i 2007 kolleksjonen :) Det vet jeg, for jeg skal ha den, og skal bestille nå snart :)

Skrevet

Ah, skal den fortsette i 2007 kolleksjonen? SÅ bra...den er jo så utrolig lekker :)

Skrevet
Det stemmer ikke at man må bestille ideal før jul, for den skal nemlig fortsette i 2007 kolleksjonen :) Det vet jeg, for jeg skal ha den, og skal bestille nå snart :)

da er det jo rart at brudesalongen ikke tar imot bestilling på den etter 18. desember....... :forvirra:

Skrevet

Forresten så har bruden min (bestevenninne) kjøpt den nå, og hun sparte 6000,- på kjøpet! :)

Skrevet

Ja det er rart de ikke tar imot bestilling da, for jeg har dobbelt og trippelsjekket at den skal forsette til neste år, og sjekket med både Brudekjolen i oslo og Kristins i Lillestrøm. Eneste bakdelen er jo at man da ikke kunne få den på salg der de visste om dette ;)

Skrevet
Ja det er rart de ikke tar imot bestilling da, for jeg har dobbelt og trippelsjekket at den skal forsette til neste år, og sjekket med både Brudekjolen i oslo og  Kristins i Lillestrøm. Eneste bakdelen er jo at man da ikke kunne få den på salg der de visste om dette ;)

Det er Kristins som har sagt 18. desember til oss!! Og da var det umulig å få til, for bruden kommer ikke til Norge før to dager senere.....

Skrevet

Jaha, når spurte dere om dette? for de visste ikke om det før for ca 1 mnd siden... Jeg har snakket med dem etter det om akkurat den kjolen og da sa også de at den skulle fortsette, og at jeg da ikke behøvde å bestemme meg nå, men det kan ha noe med bestillingstid å gjøre. Det spørs når bruden må ha kjolen også

Skrevet

Nå har jeg bestilt den også ;)

Skrevet

Gratulere :) Jeg gleder meg så til de ringer og sier de har fått den!!

Er virkelig forelsket iden kjolen, og føler det er mer meg enn mange av de mer store og "klassiske" brudekjolene.

• 2 uker senere...
Skrevet
Jaha, når spurte dere om dette? for de visste ikke om det før for ca 1 mnd siden... Jeg har snakket med dem etter det om akkurat den kjolen og da sa også de at den skulle fortsette, og at jeg da ikke behøvde å bestemme meg nå, men det kan ha noe med bestillingstid å gjøre. Det spørs når bruden må ha kjolen også

Det var 17. november vi fikk denne beskjeden. Og det var ikke ne stress med levering, for bryllupet er ikke før neste sommer.

Dumt av dem - bra for bruden! For hun fikk som sagt kjøpt den et annet sted for 5000,-! Hun er hjemme nå og har sett kjolen med egne øyne, og den er helt perfekt!!! Så gjenstår det bare å se om det behøves noen sting i den når bryllupet nærmer seg, for før den tid skal en liten pjokk komme til verden! :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...