Sarke Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Jeg drømmer om et hvitt eller svart plastikkjuletre. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det?
Gjest Saramia Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 Jeg drømmer om et hvitt eller svart plastikkjuletre. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det? ← HVITT eller SVART PLASTIKKjuletre???? Eeeeh... hadde jeg vært deg hadde jeg beholdt det som en drøm og ikke sagt det til en sjel!!!
Gjest Borghild Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Plastikktrær er uhørt! Det er et hån mot skogen og julen!
momo Skrevet 25. november 2006 #5 Skrevet 25. november 2006 Plastikktrær er uhørt! Det er et hån mot skogen og julen! ← Hva med de som er allergiske mot tre da? Selv er jeg hyperallergisk og har et nydelig plastikktre fra fagmøbler, det var dyrt, men ser ut som et ordentlig tre. Det er grønnt da, så ikke helt svar på spørsmålet.
Gjest Borghild Skrevet 25. november 2006 #7 Skrevet 25. november 2006 Hva med de som er allergiske mot tre da? Selv er jeg hyperallergisk og har et nydelig plastikktre fra fagmøbler, det var dyrt, men ser ut som et ordentlig tre. Det er grønnt da, så ikke helt svar på spørsmålet. ← Da får du tåle å nyse litt i julen! Eller la være å ha tre! Plastikk er noe svineri!
Gjest Saramia Skrevet 25. november 2006 #8 Skrevet 25. november 2006 Hva med de som er allergiske mot tre da? Selv er jeg hyperallergisk og har et nydelig plastikktre fra fagmøbler, det var dyrt, men ser ut som et ordentlig tre. Det er grønnt da, så ikke helt svar på spørsmålet. ← Tja. Det blir jo litt anerledes da. Men hvorfor i heiteste svart eller kvitt????
Sarke Skrevet 25. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 25. november 2006 Litt kritikk kan jeg tåle. Grunnen er at jeg er negativ til forbruket av trær som absolutt skal dras inn i stua. Tenkte at jeg skulle reagere på bruk og kast kulturen. Når jeg først skal gå den veien vil jeg ta den helt ut. Derfor svart eller hvitt
momo Skrevet 7. desember 2006 #11 Skrevet 7. desember 2006 Da får du tåle å nyse litt i julen! Eller la være å ha tre! Plastikk er noe svineri! ← Jeg er hyperallergisk, så jeg nyser ikke bare. Jeg blir alvorlig syk og får ikke puste. Og jeg har barn så tre skal vi ha uansett. Plastikk er jo så mye mer praktisk og, synes det er fint jeg. Får masse skryt for treet mitt hvert eneste år jeg.
perlemor Skrevet 7. desember 2006 #12 Skrevet 7. desember 2006 Da får du tåle å nyse litt i julen! Eller la være å ha tre! Plastikk er noe svineri! ← :klø:
Gjest Ulva35 Skrevet 7. desember 2006 #13 Skrevet 7. desember 2006 Litt kritikk kan jeg tåle. Grunnen er at jeg er negativ til forbruket av trær som absolutt skal dras inn i stua. Tenkte at jeg skulle reagere på bruk og kast kulturen. Når jeg først skal gå den veien vil jeg ta den helt ut. Derfor svart eller hvitt ← Nå er det jo ikke akkurat sånn da, at skogen forsvinner fordi om vi har et ekte tre i stua vår en gang i året. Og juletreselgerne planter nye trær med tanke på julen hvert eneste år. Om folk alikevel vil velge plast får det jo bli opp til dem, og de som er allergiske har jo ikke annet valg stakkar Er selv allergiker og det er ikke bare å si: Du får vel tåle litt nysing i jula De som sier sånn, burde virkelig leve en uke i en allergikers liv. Nå er jeg heldigvis ikke allergisk for juletrær da, så jeg kan nyte både synet og lukten av et ekte tre i stua. Men svart eller hvitt plasttre Jaja, hver sin smak sier nå jeg
Gjest Shayla Skrevet 7. desember 2006 #14 Skrevet 7. desember 2006 Svart eller hvitt juletre er jo så langt fra jul som man kan komme... Men smak og behag.. Det er nok trær i skogen om man ikke skal måtte ty til plastikk! Enig med at dette er en drøm du burde holdt for deg selv.
*MEDUSA* Skrevet 8. desember 2006 #15 Skrevet 8. desember 2006 Hei Kjøpte svart juletre på plantasjen i dag Så utroligt stiligt og gleder meg så til jul nå at jeg nesten ikke kan vente Hvite og svarte juletrær og plastikk juletrær generelt i alle slags farger har vært helt vanlig/populært i usa og uk i årevis.. Velkommen etter norge som vanlig. Kort og godt smak og behag, men personligt liker jeg svarte og hvite juletrær veldig godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå