Gå til innhold

Alt "tilbehøret" til kjolen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da er det tid for å velge "alt det andre", for nå har jeg valgt kjole.

Jeg vet at buketten kan være max 40 cm fra sentrum av buketten (det målte hun allerede sist vi var der), men så er det tid for å tenke på undertøy, slør, sko, smykke og alt dette her...

Kjolen skal jeg bestille i dag, har en time til å prøve litt og tenke litt og nyyyyte den klokka tre (ikke så lenge nyte da, for de stenger fire...) og jeg lurte på hva alt vi må huske på...

Ja, jeg klarte å gå hjemmefra med vanlig BH da, ikke stroppeløs... Men jeg har en stroppeløs bh i veska, (av alle merkelige ting å dra på sammen med matpakke, ibux, tamponger, papirer for navenendring og prøvingspapirer og halspastiller...) så det lar seg vel ordne selv om den slett ikke er ideel for kjole da, siden den ikke egentlig passer helt i størrelsen og derfor ikke gor helt rett støtte.

Muligens jeg kunne prøvd noe undertøy på butikken?

Men kjolen er jo en størrelse større enn den jeg skal ha da, så den strammes bare inn med nåler og sånn for at jeg skal se hvordan den sitter, og da vet jeg ikke om det hjelper i forhold til å "se hvordan undertøy jeg kan ha"?

Ser man på undertøy med MAMMA på slep uansett? Kanskje vi heller skal fokusere på slør...

Hvor mange ganger de neste månedene kan jeg egentlig ta turen innom og prøve den kjolen (altså ikke MIN, men den som er lik min, bare større, og henger i butikken) før de blir helt lei av meg? HVA skal jeg prøve?

Om jeg ikke finner sko og slør (og undertøy?) på kjolebutikken, hvordan ordner jeg det med å se om jeg det jeg finner andre plasser passer i fargen (gjelder ikke undertøy da)?

Sko må nok jeg lete litt etter, for jeg sliter med å finne sko som sitter på foten min, og forventer å bruke tid på dette. Men de skal jo gjerne passe i farge til kjolen, og jeg kan ikke klippe en bit av den å ta med i skobutikker heller...

Slør ser jeg jo så mange fine av på nett til en brøkdel av prisen på butikkene, men igjen, farge?

Jeg er visst like naiv og uvitende om "tilbehørsjakten" som jeg engang var om "kjolejakten"...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også veldig på tilbehørsjakt.

Undertøy hadde jeg prøvd på butikken, for å se hva som passer. Så vet du ihvertfall hva slags undertøy som ser best ut under kjolen, om du ikke er så heldig å finne noe på salongen, med ok pris da....

sko vil jeg ikke kjøpe i salongen, siden de er kjempedyre. Men jeg vil kjøpe i vanlig skobutikk, eller kanskje på nettet (men jeg vil jo helst prøve skoene først da!). Geleputer for å putte i skoene er også et must!

Jeg har ganske detaljert mønster på kjolen, så jeg skal ikke ha smykke, men skal heller ha øredobber, og diadem/tiara. Prøver å finne noe som matcher kjolen, er mye på nettet og kikker, og er innom butikker og kikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...