Gå til innhold

Fingring med lange negler

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har lange negler på høyre hånd, noe som gjør det vanskelig å fingre en dame.

Langefingeren går relativt greit inn. Den kan bøyes inn med samme bevegelse som når man knipser en kule. Pekefingeren er mye vanskeligere. Der må pekefingerneglen presses mot innsiden av langefingeren slik at man halvveis lager et ljugekors. Ringefingeren er nesten umulig å få inn uten å ta den andre hånden til hjelp eller vente til hun er så varm at det er god plass.

Noen som har tips til enklere fingring (evt. skrekkhistorier fra lange eller flisete negler)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klipp neglene... :sur:

Kan ikke fordra menn med lange negler. Antar at du kanskje har d pga at du spiller gitar.. Men alikevel.. de kan da ikke være sååå lange at det blir problem.

Bare vær forsiktig og bruk andre hånda, dersom neglene der er kortere ;)

Gjest *miss me*
Skrevet

klipp neglene !!

Og jeg som har sittet og vært små-kåt på deg i lange tider :sjarmor: dette var turn-off.

psst - bruk plekter om du spiller gitar - går like bra !

Skrevet

Øv på fingring med den venstre hånden da vel.

Skrevet

Hehe! Jeg kan det jeg kan det!

Ok, innimellom går det litt galt..

Skrevet

Urk :kvalm:

Ser for meg lange, spisse gule negler...med litt sånn inngrodd møkk under...

Uff...det er ikke mye sexy nei...

Skrevet

Går greit det, så lenge du er forsiktig. Men skal du “jukke” med fingrene, så bør de ha blitt klippet for et par dager siden, men ikke samme dag, da er de nemlig ofte skarpe.

Og skrekkhistorie? Tenk deg en skarp negl på penishodet ;)

Skrevet
Klipp neglene... :sur:

Kan ikke fordra menn med lange negler.

Ikke jeg heller. :forvirret:

Gjest *miss me*
Skrevet

Nå vet u nok hva du må gjøre gutten min :ler:

klippe, klippe :klem:

Skrevet

Ser ut til at du må velge hvilken g-streng du skal spille på, Cephalus.

Skrevet

æææææsj!!!!!!lange negler på en mann er det verste jeg ser!!!!

blir kvalm og ekkel bare jg tenker på det!!!

Skrevet

Jeg fingrer meg selv med lange negler båden utenpå og inni. Tror ikke mannenegler hadde gjort noe forskjell for meg :) Bare pass på at de ikke er flisete!

Skrevet (endret)

Spiller du gitar?

Du kan jo ta på deg hansker.

Eller klippe en av neglene så kort at den såvidet er lang nok til gitarspillng, og samtidig funker bra andre steder.

Edit: Nei, glem det. Du vil selvfølgelig ha alle fingrene inn, du, fant jeg ut, etter å ha lest innlegget en gang til. *blond* :sjenert::ler:

Endret av greensky
Skrevet

Lange negler og fingring går bare ikke her. Da må du bruke andre hånda eller klippe neglene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...