Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2003 #1 Skrevet 4. februar 2003 jeg har et særemne i fransk som skal inneholde minst 10 sider med tettpakket skrift og bilder. men jeg klarer ikke velge meg et tema. vil gjerne finne noe som er litt fengende og som deter mye å finne om på nettet, gjerne også på fransk. jeg har en måned på meg men ville gjerne ha startet snarest.. er det noen som har gjort dette,eller som har noen gode ideer, eller kan henvise til noen sider? hjelp tas imot:)
Milo Minderbinder Skrevet 4. februar 2003 #2 Skrevet 4. februar 2003 jeg kan knapt et ord med fransk, jeg........ men det skal, så vidt jeg hører, gå an å skrive en god del om Marcel Proust, om hans 12 binds etter sigende nokså selvbiografiske verk "På sporet av den tapte tid". Forslag til tittel på oppgaven: "Litteraturens mest berømte kakestykke" seriøst ment dette her.....tittelforslaget altså. Bokserien begynner med at hovedpersonen dypper et stykke kake i sin te......og smaken av dette pluss den generelle stemning rundt det hele, setter ham i sving med en ganske så staut mimring, som gir seg utslag i dette 12 binds verket. Jeg har ikke lest det......men jeg har lyst til å gjøre det en gang..... Milo
ivanka Skrevet 5. februar 2003 #3 Skrevet 5. februar 2003 ...men det er garantert ikke gjort på en måned... men OM proust og verket hans, finnes en artig liten bok som heter 'how proust can change your life' av alain de botton. like lett som proust er tung, omtrent.
jordbær Skrevet 5. februar 2003 #4 Skrevet 5. februar 2003 jeg har et særemne i fransk som skal inneholde minst 10 sider med tettpakket skrift og bilder. men jeg klarer ikke velge meg et tema. vil gjerne finne noe som er litt fengende og som deter mye å finne om på nettet, gjerne også på fransk. jeg har en måned på meg men ville gjerne ha startet snarest.. er det noen som har gjort dette,eller som har noen gode ideer, eller kan henvise til noen sider? hjelp tas imot:) Skal det være litt fransk topic eller? I såfall.. RØDVIN! mmh.. Første jeg tenker på når jeg hører frankriket.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå