Gå til innhold

Falske øyenvipper

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mira_*
Skrevet

Dere som har prøvd litt...anbefal noen?:) Hadde vært fint!!

PLeier de å sitte pent på uten å falle av osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare prøvd Depend og H&M.. Depend er enklest å bruke og sitter best, men også dyrere.. 45 kroner for en pakke, mens på H&M koster de 29,50. Depend sine sitter godt, og ser naturlige ut, H&M sine er tykkere og fyldigere, men faller lett av.

Mitt beste tips er å klippe de i to, slik at du bare bruker halve vippen på hvert øye (festes mot langs den ytterste delen av vippekanten), det ser hvertfall på meg mer naturlig ut :)

Gjest Borghild
Skrevet

Jeg syns de som fulgte med i siste inside var veldig bra.

Skrevet

Shu Uemura har de beste synes jeg. Men ikke akkurat enkelt å få tak i i Norge tror jeg.

Skrevet (endret)
Jeg syns de som fulgte med i siste inside var veldig bra.

Var de bra altså? Kjøpte bladet, tenkte eg skulle spare de til julebordet :) Må man ha lim i tillegg eller?

Endret av Anthea
Skrevet

Slenger meg på denne ettersom mine øyevipper liker å byttes ut likt nesten, og jeg har få igjen :grine:

Skrevet

Visage make up store sine er bra..der har de også det beste limet :)

Skrevet

Hvorfor i alle dager gidder man å sette på falske vipper? Tenk om den detter ned i drinken eller i middagen :sprettoy:

Skrevet
Hvorfor i alle dager gidder man å sette på falske vipper? Tenk om den detter ned i drinken eller i middagen  :sprettoy:

Da har man ikke satt de på ordentlig ellers så bruker man noen med dårlig lim :)

Jeg har sovet og dusjet med mine og selv da satt de fast.. selv om jeg ikke anbefaler dette da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...