Gjest Gjest_Mira_* Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Dere som har prøvd litt...anbefal noen? Hadde vært fint!! PLeier de å sitte pent på uten å falle av osv?
Mischa Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Jeg har bare prøvd Depend og H&M.. Depend er enklest å bruke og sitter best, men også dyrere.. 45 kroner for en pakke, mens på H&M koster de 29,50. Depend sine sitter godt, og ser naturlige ut, H&M sine er tykkere og fyldigere, men faller lett av. Mitt beste tips er å klippe de i to, slik at du bare bruker halve vippen på hvert øye (festes mot langs den ytterste delen av vippekanten), det ser hvertfall på meg mer naturlig ut
Gjest Borghild Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Jeg syns de som fulgte med i siste inside var veldig bra.
Morea Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Shu Uemura har de beste synes jeg. Men ikke akkurat enkelt å få tak i i Norge tror jeg.
Anthea Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 (endret) Jeg syns de som fulgte med i siste inside var veldig bra. ← Var de bra altså? Kjøpte bladet, tenkte eg skulle spare de til julebordet Må man ha lim i tillegg eller? Endret 22. november 2006 av Anthea
Gjest Borghild Skrevet 22. november 2006 #6 Skrevet 22. november 2006 Ja, jeg fikk skikkelige Bambi-vipper.
Gjest Tweek Skrevet 22. november 2006 #7 Skrevet 22. november 2006 Slenger meg på denne ettersom mine øyevipper liker å byttes ut likt nesten, og jeg har få igjen
Jklm Skrevet 23. november 2006 #8 Skrevet 23. november 2006 Visage make up store sine er bra..der har de også det beste limet
Gjest Saramia Skrevet 23. november 2006 #9 Skrevet 23. november 2006 Hvorfor i alle dager gidder man å sette på falske vipper? Tenk om den detter ned i drinken eller i middagen
Mischa Skrevet 23. november 2006 #10 Skrevet 23. november 2006 Hvorfor i alle dager gidder man å sette på falske vipper? Tenk om den detter ned i drinken eller i middagen ← Da har man ikke satt de på ordentlig ellers så bruker man noen med dårlig lim Jeg har sovet og dusjet med mine og selv da satt de fast.. selv om jeg ikke anbefaler dette da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå