Gå til innhold

Sex med begjær!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Måtte bare fortelle om dette. Jeg er en 27 år gammel jente, har noen få forhold bak meg, blant annet et seks år langt. Har hatt fin og god sex hele veien, og ikke tenkt noe spesielt over det.

Men så her på søndag... Jeg skal til ei venninne av meg og se på film, der er også en kompis av henne og samboeren hennes som jeg ikke har møtt før. I det jeg hilser på ham kjenner jeg det som elektriske støt gjennom hele meg. Jeg er fra det øyeblikket vannvittig tiltrukket av denne fyren. Vi setter oss rett ned og ser på film, dessverre havner vi i hver vår stol på forskjellige sider av bordet, men jeg får nesten ikke med meg noe av filmen, jeg er så opptatt av ham, og kjenner at det er gjensidig. Straks filmen er ferdig, unnskylder han seg med at han skal gå, og jeg sier det samme og vi er ute av døra samtidig. Straks ytterdøra er igjen ser vi på hverandre og begynner å råkline der og da - jeg - som er så utrolig ordentlig av meg, vi er begge klin edru, og har utvekslet kanskje tredve ord frem til da.

Han bor nærmest, vi drar rett til ham, og er ikke engang innenfor døra før vi har revet klærne av hverandre, og har en hel natt med sex hinsides alt jeg tidligere har vært med på. Vi er så vannvittig samstemte, ser øyeblikkelig hva den andre trenger og ønsker, og jeg har det så deilig som jeg aldri har hatt det før.

Visste ikke at sånt gikk an jeg, trodde det var bare på film. Men så glad jeg er for at jeg har opplevd dette! Vet fremdeles ikke om vi har kjemien for et forhold eller om det bare er sexen, men akkurat nå spiller ikke dette noen rolle, kan leve lenge på slik sex. Og i morgen skal vi endelig møtes igjen...

Videoannonse
Annonse
Gjest Sniken (uinnlogget)
Skrevet

Så herlig da. Og husk, selv om dere ikke matcher til å bli et par, så har du i hvert fall fått deg en ordenlig god knullekompis. Kan være deilig å ha igjennom en lang mørk og kald vinter det ;)

Skrevet

Jeg tenker mest, så trist at du aldri har opplevd begjær med den du var sammen med. Når jeg opplever å være forelsket er jeg "påtent" hele tiden. Kan ikke forestille meg hvordan det må være å være i et forhold uten å føle begjær.

Skrevet
Jeg tenker mest, så trist at du aldri har opplevd begjær med den du var sammen med. Når jeg opplever å være forelsket er jeg "påtent" hele tiden. Kan ikke forestille meg hvordan det må være å være i et forhold uten å føle begjær.

Return of the moralist!

La nu jenta pule.

Det er ikke opp til dere og fordømme noen.

Skrevet

Hørtes sinnsykt bra ut!! Ikke ofte sånnt skjer!!

Du er heldig!! :sjarmor:

Gjest Gjest_Gamle gode 10na_*
Skrevet

Unnskyld meg men, var det ikke din vennindes samboer du pulte?!?!? Hvor er moralen din?

Skrevet
Unnskyld meg men, var det ikke din vennindes samboer du pulte?!?!? Hvor er moralen din?

Det var kompisen hans.

Skrevet

Til gjest 09.08, det var medfølelse ikke moralisme. :ler2:

Gjest Gjest_Gamle gode 10na_*
Skrevet
Jeg skal til ei venninne av meg og se på film, der er også en kompis av henne og samboeren hennes som jeg ikke har møtt før. I det jeg hilser på ham kjenner jeg det som elektriske støt gjennom hele meg.

.......... med andre ord, hennes vennindes samboer.

Skrevet

Tina da... :ler:

Ikke ødelegg lillevenns runkefantasier..... :legrine:

Skrevet
.......... med andre ord, hennes vennindes samboer.

Slik jeg forstår var denne personen, som hun ikke hadde møtt før, en kompis av venninna og hennes samboer, altså en felles venn av det paret. Det var slik jeg forsto det, men det kan jo for så vidt forstås på begge måter.
Skrevet
Til gjest 09.08, det var medfølelse ikke moralisme.  :ler2:

Står nu faktisk i overskrifta:

Sex med begjær!, Fy faen så fantastisk

Så kall det hva du vil ;)

Skrevet

Herlig, ikke sant? :sjarmor:

Hadde en tilsvarende opplevelse for ikke så lenge siden.

En mann kom bort til meg på en konsert. Han bare så meg inn i øynene. Holdt blikket mitt. Det sa bare pang. En utrolig opplevelse.

Nå var han en venn av venninnen min så jeg hadde hørt litt om han fra før. Alt hun hadde sagt ble glemt der og da. Jeg oppførte meg så uanstendig som jeg aldri hadde gjort før. Gjør det gjerne igjen ;)

Skrevet

Sånn har det vært med meg og hu i svingen. Fra første dag. :hjerter_rundt:

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Eeh, OK;

1. Det var IKKE min venninnes samboer (som jeg forøvrig har møtt mange ganger før) nei, men kompisen til venninne og samboer. Beklager dersom det var forvirrende skravet i første innlegg.

2. Selvsagt har jeg følt begjær tidligere når jeg har hatt sex, men dette var bare noe helt hinsides alt annet. Er i alle fall en opplevelse som var helt spesiell for meg, som jeg trodde eksisterte bare på film. Noen av dere opplever sikkert dette hver dag, andre gjør det overhodet ikke (har jeg sett av forskjelige innlegg her), og jeg ville bare fortelle at det faktisk går an, også for en vanlig, staut nordmann (kvinne) som meg! :)

Skrevet

Hehe.... Høres koselig ut ;) Han jeg holder på med, var lenge en kompis av meg før det plutselig skjedde no mer ;) Og han er SINNSSYKT flink azz!

Skrevet

Dette var jo som snytt ut av en film :smilorange:

Men, som flere har sagt over her: Du er heldig!

Kos deg mens du kan, og om det klaffer kanskje det blir noe mer?

:bryllup: hehehe=P

Skrevet
Så herlig da. Og husk, selv om dere ikke matcher til å bli et par, så har du i hvert fall fått deg en ordenlig god knullekompis. Kan være deilig å ha igjennom en lang mørk og kald vinter det  ;)

:legrine: Uinnlogget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...